Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ja ik denk dat je meer geslaagde dan niet geslaagde experimenten gaat vinden hoor, Kunichika hoeveel keer heb je zelf al gekweekt onder gewapend plastiek, om nu de mensen heel in twijfel te doen slaan?
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #17
      Als ik de planten zie die in een kas, of zo'n groen ding staan. Dan zij het allemaal hele lange planten zonder zijtakken een grote hoofdtop. Is het dan geslaagd, nee ik denk het niet. Qua afbloeien misschien wel, maar qua opbrengst njet.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Liever iets dan niets denk ik dan , ervaringen opdoen is goud waard in het begin. Is het niks kweek jer tomaten in of zet je het tweedehands terug te koop . Eerste gedacht bij mij was ook te winig zon door de breedte van de tuin he. Ik heb nog te weinig ervaring ermee om doorslaggevend ja of nee te zeggen. En hoe meer experimenten hoe beter vind ik . Voor de kostprijs van het zaadje moet je het niet laten dikwijls. Serre is hier 1 van mijn beste kopen ooit, ga ik nog veel in proberen. Voor zelfde geld kweek je er monsters in de volle grond, jij zegt nu opbrengst njet, zonder ooit geprobeerd te hebben toch? Van 1 verslag , haze ook, in een te laat verpotte pot, en nog wat andere factoren .

      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Meer voor dan nadelen denk ik
        Eerder beginnen langer door met slechter weer
        Beesten meer uit het zicht.
        Je kunt in poten of volle grond
        Gebruik voor kweken moestuin
        Enz wat Wesley pipes ook zegt

      #18
      Dat is in spanje waar je kweekt dacht ik oo het forum te hebben gelezen

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Ja klopt

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Hen je geen kweekverslag? In wil jou plantjes wel eens zien. Dat keren wel woeste bomen zijn in die zin in spanje?

      #19
      Wesley pipes het is meer dan het zaadje. De grond en de voeding die je geeft loopt snel op, erover nadenken en de tijd. Zaadjes feminezed is ook al snel 9eu per stuk. Weet jij meer geslaagde kweekverslagen?

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Waar koop je je zaadjes
        Bij de goudsmid

      #20
      https://www.royalqueenseeds.nl/34-au...cannabis-zaden

      Comment


      #21
      Ik gebruik plagron en die green sensation is redelijk duur. Nou in volle grond zou ik niet voor vloeibaar gaan.
      Last edited by NewNoobie; 24 July 2022, 17:24.

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Dan is de voeding die ik je aan geef toch niet duur en het is niet vloeibaar
        Welke wil je gaan kweken buiten

      #22
      Je hebt me al paar keer die website getoond, waar ik je dankbaar voor ben maar ik weet niet welk product je juist bedoeld. Ik vind het voormixen niet zo fijn als je er teveel in gedaan hebt kan je niet meer bijstellen, ik heb daar momenteel probleem mee met 2 plantjes en easy boost en dat was ook maar 10eu.

      Comment


      #23
      Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
      Als ik de planten zie die in een kas, of zo'n groen ding staan. Dan zij het allemaal hele lange planten zonder zijtakken een grote hoofdtop. Is het dan geslaagd, nee ik denk het niet. Qua afbloeien misschien wel, maar qua opbrengst njet.
      Denk dat de opbrengst ook wel ok is
      heb je deze gezien
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...in-kweektunnel

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Dit zijn inderdaad mooie planten. Maar ik heb toch mijn twijfels omdat dit in Spanje is, waarschijnlijk meer zonlicht. Ik ga wat meer research doen over aantal lichturen vermoed ik😅. Zijn er niet meer sucesvolle lokale kweekverslagen?

      #24
      Denk deze wat meer in jou buurt
      ook in een kweektunnel
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ls-autoflowers

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Mooie plantjes😍
    Bezig...
    X