Helemaal nat

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • misto
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 1011

    #1

    Helemaal nat

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    Toenet was er een regenbui en nu is mijn plant helemaal nat geregend, wat moet ik doen?
    Ik wou een haardroger pakken om em droog te blazen maar misschien heeft iemand anders een beter idee.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2
    Re: Helemaal nat

    effe schudden

    Comment

    • misto
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 1011

      #3
      Re: Helemaal nat

      ik kreeg advies op de chat om alle natte bladeren af te knippen, hier ben ik ondertussen aan begonnen maar ik vind dat er zo weinig plant overblijft. Dus ik heb mij twijfels bij deze methode
      is er een mogelijkheid dat ik ze op een bepaalde manier terug kan plakken?

      b.v.d. !
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment

      • stiekel
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 224

        #4
        Re: Helemaal nat

        haha mito ik denk dat je toch wel wat wijzer bent diegene waar jij dat advies van kreeg geef die maar wat roundup

        Comment

        • Peterww
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 492

          #5
          Re: Helemaal nat

          WTF? ik denk dat je ons in de maling neemt..
          Is het glas halfleeg of halfvol?

          Comment

          • GogoYubari
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2011
            • 34

            #6
            Re: Helemaal nat

            Onsuccesvolle troll is onsuccesvol?

            Comment

            • melosma
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Feb 2011
              • 356

              #7
              Re: Helemaal nat

              Oorspronkelijk geplaatst door mito
              ik kreeg advies op de chat om alle natte bladeren af te knippen, hier ben ik ondertussen aan begonnen maar ik vind dat er zo weinig plant overblijft. Dus ik heb mij twijfels bij deze methode
              is er een mogelijkheid dat ik ze op een bepaalde manier terug kan plakken?

              b.v.d. !
              een der grappigste dingen tot nog toe gelezen hier
              --------------------------------------------
              Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
              ik voel me een geurillaboer

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: Helemaal nat

                coltoe plakt alles

                Comment

                • Keza
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 296

                  #9
                  Re: Helemaal nat

                  misschien kun je het er weer aan nieten met nietjes of gewoon tape
                  Long time ago, Back on track.

                  Comment

                  • Quattro
                    Grower
                    • Jan 2011
                    • 669

                    #10
                    Re: Helemaal nat

                    Kansloos pfff

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: Helemaal nat

                      Nu moet je wachten tot er nieuwe bladeren komen dombo...
                      Nooit zoiets gezien dat zet je boven je plantje en dan blijft hij droog
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #12
                        Re: Helemaal nat

                        spuug werkt het beste, mits van een afstandje mito. Dat is in verband met de oxidatie van enzymen in je spuug tijdens die reis naar je plantje, wat extra kleefkracht oplevert. Dus zeg 'n meter of drie afstand gaan staan van je plant, goed ophalen en dan vloeiend -heel belangrijk dat- een klodder op de plek waar je je blaadje wilt hebben. dan als de sodemieter dat blad er voorzichtig opdraaien (erop leggen en een kwartslag aandraaien). Dan wacht je één minuutje alvorens je de finale fixatie forceert mbv van een strijkijzer -let op geen stoom, maar wel standje katoen!-. Het fijne van deze methode is wel dat je de eerste week ook gegarandeerd geen last van meeldauw hebt op die plek.

                        anders gewoon purschuim > ruim aanbrengen en inmasseren.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • Abel
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2010
                          • 834

                          #13
                          Re: Helemaal nat

                          wat jij aan het doen zeg is helemaal te zot ,wie gaat ernou aan een plant knippen als ze nog moeten groeien
                          tja als je dat niet begrijpt hou dan maar gerust op

                          Comment

                          • Willempie
                            Wicked Stoner
                            • Dec 2009
                            • 258

                            #14
                            Re: Helemaal nat

                            Je moet het blaadje in een rietje stoppen en de andere kant over het takje van de plant heen schuiven, maar je mag het alleen doen wanneer het donker is!

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #15
                              Re: Helemaal nat

                              mijn advies is :uitgraven en op zijn kop ingraven zodat dit probleem zich niet meer kan voordoen,voordeel is dan dat het wortelgestel goed vochtig blijft.

                              Comment

                              Bezig...