Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kneus afmaken of nog te helpen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kneus afmaken of nog te helpen?

    Korting op 420shop
    Ik kwam er een paar dagen geleden achter dat 1 van m'n planten alleen maar blaadjes aanmaakt en geen takken, ik vond het al zo gek dat die plant zo'n gezonde kleur had met minder voeding dan de andere planten. Het is ook de enige plant die ik heb getopt... Kan ik deze plant het beste uit m'n pot rukken of is er nog iets wat ik kan doen zodat ze takken gaat maken?

    Alvast bedankt!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Lol niet afmaken. Je kan de plant trainen. Vb de top naar onderen spannen. Normaal gezien tussen de nodes heb je kleine takken maar die groeien niet veel door de top naar onder te spannen met wat draad zullen die ook groeien.

    Al beetje te zien of je meer een boom of een struikje wilt. Indica dominatere komeb ook meer struikachtig terwijl sativa groter worden. Welke strain is het?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door NewNoobie View Post
      Lol niet afmaken. Je kan de plant trainen. Vb de top naar onderen spannen. Normaal gezien tussen de nodes heb je kleine takken maar die groeien niet veel door de top naar onder te spannen met wat draad zullen die ook groeien.

      Al beetje te zien of je meer een boom of een struikje wilt. Indica dominatere komeb ook meer struikachtig terwijl sativa groter worden. Welke strain is het?
      Thx dit ga ik proberen! Het is een OG kush auto.

      Comment


        #4
        Ook hebben ze daar genoeg licht heeft die olant nie wat stretch? (Veel plaats tussen de nodes)

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door NewNoobie View Post
          Ook hebben ze daar genoeg licht heeft die olant nie wat stretch? (Veel plaats tussen de nodes)
          Ja de hele dag vol in de zon, geen stretch. Helemaal met dit weer de laatste weken groeien ze goed. Ik heb de dame die geen takjes maakt bijna horizontaal getrokken met wat koperdraad wat niet ideaal is, maar ik zal vanmiddag eens kijken voor echt touw ofzo. Bij de rest ook een paar takjes gebogen om de ruimte meer te benutten en wat onderste blaadjes weg getrimd. We gaan zien

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            Ik kan maar 1 afbeelding per bericht plaatsen, dus hier een close up:
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              Het plantje gaf geen tekenen dat ie nog takken/toppen zou groeien dus die heb ik afgemaakt. Wel jammer, van de 10 zaadjes die ik kocht kwamen er 4 niet uit. 4 nieuwe opgestuurd gekregen en van 7 die ik liet groeien toch weer 1 kneusje erbij. Nog een paar zaadjes over voor de volgende kweek dus ben benieuwd of het wel zin had.

              Comment


                #8
                Je hebt een super gezonde plant, die wat traag reageert op een topreactie.. Waarschijnlijk omdat de wortels nog flink aan het zoeken zijn. Alle receptuur om een mooie struik te kweken.. Want lange groei = beter bij autoflowers.
                De helft van je zaden komt niet uit en je haalt 'm dan maar weg?

                Ik bedoel 't gekscherend, maar ik denk dat de plant niet het kneusje is in deze situatie
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...
                X