Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruine pistils na storm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine pistils na storm

    Korting op 420shop
    Al mijn dames hebben de heftige storm van gister gelukkig overleefd. Wat mij wel opvalt, is dat al mijn dames die in de bloei stonden, deels bruine pistils hebben gekregen. Zowel de jongere als de oudere bloeiers. Ik heb hier een voorbeeld bij toegevoegd. Iemand enig idee hoe dit kan en of dit kwaad kan? Ter referentie heb ik ook even een foto toegevoegd van hoe dezelfde plant er 2 dagen voor de storm uitzag. Deze dame bloeit nu zo’n 3 weken. Mijn dames die net een week bloeien hebben hetzelfde.
    Attached Files

    #2
    Niks mis mee hoor. De punten van de pistels worden altijd een beetje bruin
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Vroeger keek men daarnaar om te weten wanneer te oogsten maar het is beter met een vergrootglas.

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Vroeger waren ze niet zo slim

      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Inderdaad

      #4
      Toch vind ik het apart dat al mijn planten na 1 dag storm en harde regen ineens bruin zijn geworden. Ook beginnend bloeiende planten waar nog amper toppen op zitten en nog zeker 8 weken moeten.

      Comment


        #5
        Zonder die storm waar het waarschijnlijk ook gebeurt. Dit zegt niks over wanneer je kan oosten hoor
        God was never on your side..

        Comment


          #6
          Pistils zijn super gevoelig voor weersveranderingen; bij vochtig weer wordt stuifmeel inactief en dan kan het geen pollenbuis meer maken.
          Het heeft voor pistils dan ook geen zin om functioneel te blijven, want het kruit is verschoten. Pistils hebben niet dezelfde stuctuur als bladeren en zijn derhalve een stuk gevoeliger.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #7
            Pistels die bruin zijn is niet zo erg beter eerder kijken of bergens toprot begint te vormen na een regenbui zodat je er vroeg bij bent moest het geval zijn (los van de bruine pistols😉)

            Comment

            Bezig...
            X