Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plannen voor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: plannen voor 2009

    Ik weet nog niet wat ik doe.. wel komt mijn binnen kweekje er. Of ik buiten nog iets zet, dat is een raadsel. Planten buiten = meer reden om naar binnen te komen, voor onze blauwe vrienden, naar mijn weten.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #17
      Ik denk dat ik eens zal kijken voor een kweekje op mijn kot, iets wat snel groeit en niet te groot wordt (lowryder 2?)
      Maar hoe ik dat praktisch zal regelen, dat is iets anders (voor het geval mijn ouders of zo eens moeten komen)

      grtz

      Comment


        #18
        Ik ga voor een buitenkweekje gaan in 2009 namelijk. Heb een pak grond (weiland, akker, beekgrond) waarop ik een 4-5tal planten wil laten groeien (Haze, Early Misty, Hollands Hope, of een dergelijk iets. Dat is op eigen grond dus zou moeten ok verlopen. Gewoon maken dat ouders er geen lucht van krijgen :p. Grond op tijd voorbewerken en dan planten maar .
        Kzou ook nog ergens een guerillakweekje doent met lowryders #2 ergens maar ben nog op zoek naar een plaats .
        @ Weedlover: Lowryders zijn ook een goede keuze voor jou!

        Greetzzz

        Comment


          #19
          ah, ok daar ben ik blij om. In hoeveel weken in zo'n lowryder volgroeit?

          grtz

          Comment


            #20
            ik heb northeren licht gekregen van dragon dus die ga ik ook nog planten.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
              ah, ok daar ben ik blij om. In hoeveel weken in zo'n lowryder volgroeit?

              grtz
              8-11 weken ongeveer, dacht ik

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
                ah, ok daar ben ik blij om. In hoeveel weken in zo'n lowryder volgroeit?

                grtz
                Op mijn kokertje zaadjes dat ik gekocht hebt staat 8 weken dus kan goed zijn dat je vanaf de 8ste week al kan gaan kappen

                Greetzzz

                Comment


                  #23
                  hallo allemaal ik ben nieuw hier op dit forum dus moet alles nog een beetje uitvinden vandaar.
                  ik wil volgend jaar ook met buitenteelt gaan beginnen
                  wil nu mn grondje klaarmaken voor volgend jaar bemesten dus met wormenmest kalk en beendermeel weet nog niet welke soort ik ga doen maar dat komt nog wel.
                  lijkt me leuk om een verslag te maken
                  in ieder geval allemaal veel succes volgend jaar

                  Comment


                    #24
                    ik ga volgend jaar denk 3 planten buiten zetten geen idee welk soort moet minstens 200 gram afkome
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #25
                      Ik wil graag een makkelijke paarse plant , iemand een tip voor buiten?

                      Comment


                        #26
                        New Purple Power

                        Comment


                          #27
                          Ik ben al druk bezig te bedenken wat ik wil voor 2009.

                          Ik wil graag een simpele plant. Daarbij denk ik aan PPP of Double fun.

                          Ook wil ik er wel een wat moeilijkere bij ik zat te denken aan Black Jack.
                          Maar deze kunnen wel heel groot worden dus eerst maar eens aan mama vragen.



                          Eeeevun aan me moeder vragen.........
                          Last edited by Wierie Wierie; 23 October 2008, 13:56.
                          NLX outdoor kweek 2011
                          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                          Comment


                            #28
                            En wat is het antwoord?

                            Comment


                              #29
                              Haha ja ze is werken
                              NLX outdoor kweek 2011
                              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door weedlover View Post
                                ah, ok daar ben ik blij om. In hoeveel weken in zo'n lowryder volgroeit?

                                grtz
                                Zou moeten 8weken zijn. Zijn autoflower planten dus die gaan rechtstreeks gaan bloeien . Staat wel wat informatie hier op het forum daaromtrend. Even de zoekfunctie gebruiken

                                Greetzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X