Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plannen voor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    wietbomen

    greetz

    Comment


      #32
      ik wil buiten een klein schuurtje bouwen met een aparte ruimte om 3 a 5 plantjes te zetten. Dat wordt dan mijn allereerste echte binnenkweek.
      Grtz Kim
      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

      Medigebruiker

      Comment


        #33
        Hey, kben ook zo goed als nieuw ma ik spreur al een tijdje rond


        Kwil volgend jaar beginnen met een 5-10 zaadjes in het bos te zetten in Belgie Limburg
        Ik ga dit zeer discreet mogen doen , maar ik het het bos binneste buiten ik ken wel een paar plekjes maar Ik heb nog een paar vraagjes die zal ik stellen by buiten kweek


        Grtz Dr Green
        Tips zijn altijd welcom =-D

        Comment


          #34
          Ik woon al 2 jaar in mn appartement in Eindhoven nu, bovenste verdieping met een groot balkon waar ongeveer van zonsopkomst tot een uur of 5 zonlicht op valt. Leek me toch wel de moeite om uit te gaan proberen.
          Ik wil er een plantje of 3 neerzetten, gewoon niet veel. Ik rook zelf niet veel en eigenlijk ook nog eens alleen hash, dus de grens opzoeken met 5 planten hoeft van mij niet zo. Ik heb alleen nog niet echt een idee welke planten ik neer wil zetten. Liever niet dingen die 3 meter hoog groeien, ik heb een mooie windvangende muur om mn balkon van ongeveer 1m20 ofzo, dus als de planten daaronder zouden kunnen blijven, zou dat wel makkelijk zijn. En aangezien ik bijna alles wat groen is om zeep weet te helpen, ook niet hele moeilijke planten. Iemand suggesties? Of moet ik daarvoor een nieuw topic openen?

          Comment


            #35
            Je kan er een nieuwe thread over maken, maar zo kan het ook wel even snel vind ik :p

            Ik zou dan voor lowryders gaan, daar is weinig omkijken na. Deze gaan ook uit zichzelf in de bloei, dus kunnen ze ook midden in de zomer in bloei gaan (waardoor ze dus lekker veel zon krijgen, andere planten zonder het 'autoflowering' kenmerk dat lowryders hebben bloeien pas in oktober-november (of je moet ze verduisteren)).
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
              Je kan er een nieuwe thread over maken, maar zo kan het ook wel even snel vind ik :p

              Ik zou dan voor lowryders gaan, daar is weinig omkijken na. Deze gaan ook uit zichzelf in de bloei, dus kunnen ze ook midden in de zomer in bloei gaan (waardoor ze dus lekker veel zon krijgen, andere planten zonder het 'autoflowering' kenmerk dat lowryders hebben bloeien pas in oktober-november (of je moet ze verduisteren)).
              Ik ga toch even snel een nieuw topique openen . Ik vind lowryders iets te klein, denk ik...
              zie de link voor de preciezere uitleg van de situatie: http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...8959#post28959

              Comment


                #37
                Ik zal wat early misty in het wild plaatsen.
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #38
                  ik ben nu bezig met top 44, miss swiss en de papaya.

                  momenteel zij zijn ze al allemaal ontkiemd(bij elk 10) en ongever 8 cm groot
                  Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                  Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                  sigpic

                  Comment


                    #39
                    Ik ga voor:

                    4 x Medusa
                    3 x Sour Jack
                    3 x onbekend


                    Dit alles op ons balkon

                    Dit om een gans jaar weg te kunnen ...
                    en dan binnen weer enkele lowryder en lowryder#2
                    sigpic

                    Comment


                      #40
                      plannen buitenkweek 2009

                      1x double fun in speciekuip
                      1xnycd in speciekuip
                      en nog wat onbekend zaad(sativa)

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Green View Post
                        Hey, kben ook zo goed als nieuw ma ik spreur al een tijdje rond


                        Kwil volgend jaar beginnen met een 5-10 zaadjes in het bos te zetten in Belgie Limburg
                        Ik ga dit zeer discreet mogen doen , maar ik het het bos binneste buiten ik ken wel een paar plekjes maar Ik heb nog een paar vraagjes die zal ik stellen by buiten kweek


                        Grtz Dr Green
                        Tips zijn altijd welcom =-D
                        heb gehoord dat ze in limburg daar met helicopters achter zoeken in de bossen, ik zou bij voorkeur ook een prive bos nemen ipv openbaar.

                        1 ikzelf had als eerste gedacht aan de grasberm tegen een brug, staat vol met bomen en beneden is er een weide. heb daar 2 open plekjes gevonden tussen de bomen.

                        2, braakligende industrie tereinen. hebben wel wat nadelen, 1 terein is vrij open dus mensen kunnen mij makkelijk zien lopen op het terrein en het 2de terein ligt ook tegen een snelweg en een brug waarop ik ook makkelijk kan gezien worden, tevens weet ik niet hoe lang het duurd voor er een gebouw op komt. mogelijk afgekeurd of meschien 1 plant zetten waar ik de rest van het jaar niet naar ga kijken.

                        3. prive bos van 30 hectare, ideaal maar tijdens de oorlog was er een explozieven opslagplaats dus is het er vrij gevaarlijk, er liggen zoveel bommen dat de ontmijningsdienst er geen graten in zie voor eraan te beginnen. afgekeurd wegens te gevaarlijk.

                        4. nog een bos welk ook afgekeurd is aangezien er mogelijk gejaagt word, wel spijtig aangezien er een mooie open plek is, ga mesch toch proberen

                        5 binnenring, ben ik nog aan het onderzoeken, mogelijk niet geschikt door de moeilijke bereikbaarheid zonder auto

                        soorten: purple widow van sjamaan en haze special van kc brains
                        had ook nog gedacht aan lowryder maar wil het low budget houden zodat het niet te veel piekt als ze gevonden worden

                        ''technieken die ik ga toepassen, ga ze in volle grond zonder extra voeding laten groeien maar ga mesch zelfgemaakte visemulsie proberen, suiker en klieven

                        daar gaan we met een eerste kweek!
                        Last edited by janleuri; 14 January 2009, 18:35.

                        Comment


                          #42
                          Dat is slecht nieuws voor mij bedankt voor de update


                          Dan is de plaats die ik nu heb al niet meer goed dus .. Op zoek naar een nieuw plaatsje ^^

                          Kheb niet veel keuzes in de buurt omdat het is grotendeels moeras..


                          Maar ik laat nog iets weten

                          Grtz en bedankt .

                          Comment


                            #43
                            ge kunt ook in pot kweken he,

                            Comment


                              #44
                              Ja idd hebben we al aan ged8 gwn een grote doek leggen en daar alles op doen zodat er geen onkruid enzu bij kan geraken en dan kunnen we ook zelf samengestelde grond gebruiken Kheb plek gevonden maar is ris kant het is een rietveld int ( rechthoekig en aan 2 zijden zijn er wandelpaden ( 1lange en 1 korte zijde) maar ze zijn gescheiden door een klein riviertje de rechthoek is ongeveer 70 op 20 meter .. Naarmate het riet groeit groeit de plant mee.. goeie cover d8 ik ma Wat vind je ervan ..

                              Comment


                                #45
                                uhu, gewoon proberen maar hou er ook rekening mee dat als je in potten plant en anti worteldoek plaatst dit onnatuurlijk is en het makkelijker kan gevonden worden buiten als je plant tussen het andere groen staat dit vanuit de lucht minder makkelijk herkenbaar is, stel jezelf ook de vraag of het geen natuurreservaat is, of er geen onderhoudsploeg jaarlijks de plaats onderhoud of enige andere activiteiten, voetsporen zijn nu goed zichtbaar door de regen, kijk eens of er nergens voetstappen te vinden zijn of afval welke allemaal sporen zijn die er op wijzen dat er activiteiten zijn. ahja kies ook voor een plant die niet al te veel geur afgeeft

                                Comment

                                Bezig...
                                X