Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plannen voor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Ja , ok kzal eens gaan kijken maar als er sporen zijn ben ik er nu ook aan het denken om gewooon verspreid een 4 plantjes lowryder te zetten tegen een akker op fzu of verlaten zandgroeve maarja eerst w8ten op beter weer dan eens gaan rondspeuren

    Grtz en bedankt Dr.green

    Comment


      #47
      Ik heb 8 zaadjes overgehouden van mijn oogst vorig jaar, een allereerste kweek. Die verdeel ik over mijn tuin en die van mijn partner (risicospreiding ). Eens zien wat eigen zaad opbrengt. Voor de nood doe ik het niet, ik had vorig jaar genoeg binnengehaald voor het komend decennium als ik aan mijn huidig tempo rook. Experimenteren dus, en een kweekverslag maak ik ook op.

      Comment


        #48
        mijn keuze voor de zomer 2009 gaat zowiezo uit naar lowrider x sage&sour,normaal was de bedoeling om er 50 te zetten in 2literpotjes maar ik begin te twijfelen tussen de 50 stuks of tussen 5 stuks in 50literkuipen!

        daar ben ik nog niet goed uit,maar we hebben nog 2maanden voor goede voorbereidingen te maken... ik hou jullie zeker op de hoogte en een verslag zal er zeker van komen!

        grtzzz

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Smokey View Post
          Idd Leffe .

          Ik ga deze keer nog vroeger beginnen sinds ik 1 van mijn planten wil gaan verduisteren.
          Alleen over de soort(en) kan ik niet direct iets zeggen sinds het nog ver weg is,

          @Leffe
          Wanneer begin je trouwens aan je moeder selectie? Ben benieuwd naar die Mata Hari.

          Peace
          Ja ben nieuw in het kweek wereldje zoals jullie weten dus...

          1 wat is verduisteren?
          2 stekken zijn kleine plantjes ofwa
          3 hoe maak je een nieuwe weed soort,mannelijk en vrouwelijk zaadje 1 pot zetten of wa?

          Comment


            #50
            ik ga voor:
            3x powerplant
            2x double fun
            2x onbekend sativa soortje

            Comment


              #51
              ik ga dit jaar:

              super skunk
              purple widow
              dutch hope in guerilla zetten, tussen de mais denk ik is nog de meest beste plaats....

              zijn er mensen die ervaring heben met super skunk buiten?

              greetz

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Olliarts View Post
                Ja ben nieuw in het kweek wereldje zoals jullie weten dus...

                1 wat is verduisteren?
                2 stekken zijn kleine plantjes ofwa
                3 hoe maak je een nieuwe weed soort,mannelijk en vrouwelijk zaadje 1 pot zetten of wa?

                antwoord,

                1 verduisteren is je plant buiten slechts 12 uur zonlicht geven door ze voledig af te schermen, de plant denkt dan dat het winter gaat worden omdat ze maar 12 uur licht krijgt en zodus gaat ze in bloei schieten, wat anders pas veel later in het jaar gebeurd.

                2 stekken zijn groeischeuten die van een plant geknipt zijn en in een potje met aarde gestopt word, zodat die worteltjes schiet en dan het je een stekje, voordeel is dat je zeker weet dat je een vrouwelijke plant gaat krijgen aangezien het dna identiek is als de moederplant.

                3 als je een vrouwelijke cannabis plant hebt en een manelijke zal de vrouwelijke bloemen aanmaken en de mannelijke stuifmeel, als ze dicht genoeg tegen elkaar staan zal het stuifmeel in de bloemen van de vrouwelijke plant terecht komen en zal daar een zaadje ontwikkelen.

                Comment

                Bezig...
                X