Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende hermafrodiet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginnende hermafrodiet?

Korting op 420shop
    Graag jullie advies
    Dit is de eerste keer dat ik evt met een herma plant te maken heb, echter is dit ook het geval?
    En zoja, wat te doen? Gelijk maar met de grond gelijk maken en nog een nieuw zaadje kweken voor het te laat is in de zomer?
    Attached Files

Als t feminized zaad is heb je waarschijnlijk n Herma idd.
    Lekker omkappen en volgende ronde

Comment

• Jonko66
      Jonko66 commented
      Editing a comment
      Thanks voor je reactie, dan gaat ie om . Is idd feminized autoflower, van rqs. Gelukkig heb ik nog een zaadje liggen, hopen dat deze nog wat opbrengt voor het einde van de zomer

• Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ik zou even hard knijpen in dat bolletje. Als het hard aanvoelt is het denk ik zaad dus herma. Als het heel zacht is en je het zo kunt wegwrijven zou ik hem laten staan en in d egaten houden.

Het is nog dicht, dus weg halen en hopen dat er niet meer komen.

Comment

• Jonko66
      Jonko66 commented
      Editing a comment
      Ik wou het risico niet nemen voor m'n andere planten. Deze is helaas omgehakt. Ik heb ook geen mogelijkheid om hem te isoleren, anders had ik dat nog kunnen proberen

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Die troep er uit is genoeg.

RQS staat er wel bekend om, dus het verbaast me niet.
    Maar wel bijzonder dat we het een herma noemen, ik zie helemaal geen vrouwelijke bloei dus mijn vermoeden is dat het een man betreft.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Jonko66
      Jonko66 commented
      Editing a comment
      Hoger in de plant waren wel bloeiharen. Ik heb idd veel gelezen op dit forum over RQS en herma's
Bezig...
X