Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn power flower lag deze ochtend tegen de grond. Stam gespleten. Fataal?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mijn power flower lag deze ochtend tegen de grond. Stam gespleten. Fataal?

    Tot op heden leeft hij nog. Twee hoofdtoppen zijn wel afgebroken

    Maar de rest is prachtig kristallen aan het produceren. De blaadjes erond zijn volledig wit. De toppen zijn wel niet dik. Ik vermoed een opbrengst van max 50gr.

    Volgend jaar beter.

    Comment


      #17
      Re: Mijn power flower lag deze ochtend tegen de grond. Stam gespleten. Fataal?

      Ik denk dat de stam na 4 weken wel weer nagenoeg helemaal genezen is? Ik had ook een keer een gespleten stam en dat werd de sterkste stam van allemaal.
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #18
        Re: Mijn power flower lag deze ochtend tegen de grond. Stam gespleten. Fataal?

        Nog geen foto's...
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Mijn power flower lag deze ochtend tegen de grond. Stam gespleten. Fataal?

          Toch wel ,zie topic http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ogsten-of-niet

          Comment


            #20
            Re: Mijn power flower lag deze ochtend tegen de grond. Stam gespleten. Fataal?

            Hmm ik heb een plant waarvan 3 takken geveld zijn door rot in de stam. Ik heb de toppen die ze hadden te drogen gehangen. Kan ik deze nog wel gewoon roken ivb met stam rot, hebben schimmels hier uberhaupt vat op?
            Geen top rot te ontdekken.

            Comment

            Bezig...
            X