Wat zet jij deze zomer (2012) neer in je tuintje? Lijstjes!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hey apple
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 257

    #46
    Re: Wat zet jij deze zomer (2012) neer in je tuintje? Lijstjes!

    think different van dutch passion..
    Cream Caramel autoflower van Sweetseeds
    Auto ak-snow van omni seeds

    autoflower jaartje hehe

    Comment

    • merry spliffmas
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2011
      • 45

      #47
      Re: Wat zet jij deze zomer (2012) neer in je tuintje? Lijstjes!

      zijn deze moeilijk buiten op te kweken denk je? ik wil er ook eentje zetten, maar vroeg me af of ze voor ons klimaat wel ok zijn om te kweken
      grtz
      merry spliffmas

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #48
        Re: Wat zet jij deze zomer (2012) neer in je tuintje? Lijstjes!

        Met ons klimaat kun je het beste gaan voor semi autoflowers ofwel de deense of zwitserse of russische soorten gaan.. Autoflowers staan erom bekend schimmelgevoelig te zijn, until proven unguilty. Ik probeer ze dit jaar ook. Maar weet niet wat ik moet verwachten. Ik ben zelf erg tevreden geweeat met de indica ruderalis van sensiseeds. Een ware verassing en tsjokvolle dikke buds! Hmmm! En goedkoop, jammer dat ik de f1 verloren ben.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Hey apple
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 257

          #49
          Re: Wat zet jij deze zomer (2012) neer in je tuintje? Lijstjes!

          Mijn ervaring met autoflowers is er goed, vorig jaar 2 oogsten mee gedraaid en goeie wiet, opbrengst niet al te veel maar ook zeker niet niks te noemen.

          Comment

          • Peterww
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 492

            #50
            Re: Wat zet jij deze zomer (2012) neer in je tuintje? Lijstjes!

            hoi allen,

            Dit jaar kies ik alleen om in potten te kweken, dankzij de storm van vorig zijn 2 planten kapot gewaait.

            Dit jaar ga ik voor 5 ADH47 in potten van 15 liter met terracotte op de bodem.

            )Heeft iemand specificaties van deze plant? ik weet alleen dat het een grotere AF is.

            grtz
            Is het glas halfleeg of halfvol?

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #51
              Re: Wat zet jij deze zomer (2012) neer in je tuintje? Lijstjes!

              Hier een verslagje van adh47 onder tneon.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...