Opbrengst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Arie123321
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 255

    #16
    Re: Opbrengst

    Oorspronkelijk geplaatst door Quattro
    www.youtube.com/watch?v=uaJLfjhVEf0

    Dit is echt een goede documentaire, of in ieder geval dat vind ik. Je moet wel even de tijd nemen Stef. In deze film laten ze verschillende facetten van het kweken zien. Indoor, Outdoor, geenhouse in een kas.

    In deze film zie je een outdoor veld met struiken van 2,5 meter hoog en ook 2,5 meter breedt. Oogsten tussen de 7 en 12 pond.

    Veel plezier.
    so heb ut gekeken zeer interessante film bedankt voor de link
    Guerrilla: 2013
    Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
    Neem een kijkje en reageer

    Comment

    • SpanishQueen
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Feb 2012
      • 413

      #17
      Re: Opbrengst

      Mooi clipkje. Extreme plantages!
      Resident in Tenerife, Spanje.
      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

      Comment

      • b0riis
        Banned
        • Jul 2011
        • 1280

        #18
        Re: Opbrengst

        Zo 2 van de 3 gezien, die andere komt morgen avond, Quatro erg bedankt voor die links, ik leer er veel van

        Comment

        • steffaboy
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 102

          #19
          Re: Opbrengst

          Ja, ik leer er ook veel van. Eindelijk eens goede informatie

          Comment

          • Quattro
            Grower
            • Jan 2011
            • 669

            #20
            Re: Opbrengst

            En zo zwerven er een hoop op het internet. Ik kijk steeds vaker zo'n film. Niet alleen om te leren maar meer om ideeën op te doen. Zo zag ik vandaag een film over hydro en aero systemen. Mooie bouwschema's erbij! Perfect omdat ik nu ook twee hydrosystemen heb. Ik zal eens kijken op ik deze link nog kan vinden.

            Gr Q

            Comment

            • b0riis
              Banned
              • Jul 2011
              • 1280

              #21
              Re: Opbrengst

              Oke Ik ben vooral geintereseert in de buiten kweek

              Comment

              • b0riis
                Banned
                • Jul 2011
                • 1280

                #22
                Re: Opbrengst

                Zo ik heb ze alle 3 gekeken, heb je er nog meer ^^?

                Comment

                • Icefire
                  Advanced Stoner
                  • Mar 2011
                  • 66

                  #23
                  Re: Opbrengst

                  In volle grond met genoeg ruimte kunnen bepaalde soortjes makkelijk 2.5 meter worden met een beetje geluk haal je daar ruim 1 kilo nat vanaf wat dan weer 150-200 gram droog is.

                  Comment

                  Bezig...