Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x widow ryder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x widow ryder

    Korting op 420shop
    Dag allemaal,

    Dit jaar ga ik 5 widow ryders growen. ( auto flower)

    Ik heb net het volgende gekockt

    potgrond universeel, voor 1 jarige zomer bloeiers 120 liter
    koemestpoeder, 25 liter
    cocopeat, 40 liter

    Ik heb 5 autoflowers (widow ryder)

    In welke verhoudingen kan ik nu mijn grond het beste samenstellen

    alvast bedankt.

    #2
    Re: 5x widow ryder

    1 zak lightmix halen voo 8 euro of minder,en flesje bio bloei,ook 8 pleuro.

    Comment


      #3
      Re: 5x widow ryder

      hoe mix ik mijn aangekockte spullen tot een zak ligtmis en bio bloei?

      Bedankt voor je goeie antwoord....

      Comment


        #4
        Re: 5x widow ryder

        hoe mix ik mijn aangekockte spullen tot een zak ligtmis en bio bloei?


        Dat zal denk niet zo makkelijk gaan je kan toch ook zelf de lightmix en biobloei kopen? Iets duurder als een tientje.

        Comment


          #5
          Re: 5x widow ryder

          Meng je cocopeat met je potgrond en je hebt ook een prima mixje voor autoflowers. Gewone potgrond werkt ook. Die koemest heb je waarschijnlijk niet nodig.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: 5x widow ryder

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Meng je cocopeat met je potgrond en je hebt ook een prima mixje voor autoflowers. Gewone potgrond werkt ook. Die koemest heb je waarschijnlijk niet nodig.
            Oke dankjewel.

            Ik heb gewoon Aarde met met cocopeat gemixt zodat het vocht vasthoudt en meer zuurstof in de aarde(als ik het goed heb) en die koemest is extra voeding.
            Ben benieuwd hoe het gaat.

            Comment


              #7
              Re: 5x widow ryder

              Als je die koemest er maar pas doorheen gooit na minstens vier weken, dan zit je veilig. En niet teveel!
              Eigenlijk heb je voor autoflowers weinig extra voeding nodig. In je potgrond zit al vaak voldoende voor de hele groei en het eerste deel van de bloeiperiode. De laatste twee weken is het sowieso verstandig niet te voeden, en dat is net het moment waarop je potgrond 'leeg' is. Sluit dus perfect aan eigenlijk.
              Zaaien zou ik wel op stekgrond doen voor de zekerheid, gezien die voeding in je potgrond.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: 5x widow ryder

                Die koemest had ik mooi achterwege gelaten.

                Volgens mij werken koemest en kippenmest op de langere termijn en dus minder geschikt voor de zeer korte levensduur van ons plantje.
                Je kunt het wel een paar maanden van te voren door de grond spitten op je guerillaplek ofzo, maar in potten zou ik het nooit gebruiken.

                Die mest er eventjes uithalen als je er problemen door krijgt gaat moeilijk worden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X