Welke soort?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Carnalizmo
    Retired
    • Mar 2012
    • 10

    #1

    Welke soort?

    Korting op 420shop
    Hallo, eerder heb ik een topic gestart (mag weg) over dat ik wil beginnen met kweken. heb namelijk een goed plekje gevonden. nu, welke soort neem ik het best als ik wil beginnen rond 5 april? dus welke kan de koude aan (overdag goed zonnig op het plekje)? Ik wil een autoflower. zelf had ik gedacht aan de Big Bang? Dank C
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Welke soort?

    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Carnalizmo
      Retired
      • Mar 2012
      • 10

      #3
      Re: Welke soort?

      ja, maar ik bedoel welke autoflower in april al kan geplant worden? in pot... dus bij vorst direct binnen halen.

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #4
        Re: Welke soort?

        alle autoflowers ...
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • greenbird
          Stekje
          • Mar 2012
          • 8

          #5
          Re: Welke soort?

          hey carnalizmo big bang kun je wel buiten zetten in april.
          En inderdaad gewoon binnen zetten met vorst dan komt het helemaal goed.
          Mooi soortje trouwens big bang suc6 ermee kerel!

          Comment

          • Carnalizmo
            Retired
            • Mar 2012
            • 10

            #6
            Re: Welke soort?

            Bedankt voor de antwoorden, snachts ook buitenlaten behalve bij vorst dus?

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Welke soort?

              Als ze wat blad hebben gaan ze echt niet dood van een graadje nachtvorst hoor.
              Zet je die potten wat hoger, op een tafeltje ofzo, dan moet het al snel -5 worden willen ze er last van krijgen.

              Erg hard groeien gaan autoflowers natuurlijk niet zolang het geen 19-20 graden is.
              Regulier/Fem zaad kan nog niet naar buiten ivm het aantal lichturen. Het is nu 12/12 buiten!
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Carnalizmo
                Retired
                • Mar 2012
                • 10

                #8
                Re: Welke soort?

                Ja ik weet het daarom wil ik graag Big Bang autoflower van dutch headshop omdat er staat dat deze kan groeien in meerdere seizoenen mits het 10 graden is. maar iets je zegt zet ze in de hoogte? maar ze gaan op een balkon boven hat terras dat is iets van een 3-4m hoog. je bedoelt toch met grond de tuin he?

                Comment

                Bezig...