Eerste keer !

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Eerste keer !

    Als je al zaai- en stekgrond hebt, dan zou ik daar potgrond en wat cocopeat aan toevoegen. Stekot:Coco 4:5:1 ofzo.
    En dan in 1.5L potjes beginnen, weinig wateren en dicht onder een paar TL-buizen.
    Anders ga je ze binnen nooit twee maanden goed houden voor ze naar buiten kunnen, je bent wat vroeg begonnen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • sonnema
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 107

      #17
      Re: Eerste keer !

      Denk dat ik ze dan een tijdje op zolder zet.
      wat voor tlbuizen zou je aanraden?

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #18
        Re: Eerste keer !

        langwerpige ronde tlbuizen! Als het kan zo groen mogelijk.










        Kijk eens op het binnenkweek gedeelte.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • sonnema
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 107

          #19
          Re: Eerste keer !

          ok z'n vermoeden had ik al haha, toch bedankt voor reactie.
          Nieuwe foto's bovenaan!

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #20
            Re: Eerste keer !

            Top!

            Ze strekken erg hard. Ik zou ze minder water geven, de grond mag echt kurkdroog zijn voordat je opnieuw watert.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • sonnema
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 107

              #21
              Re: Eerste keer !

              oke bedankt lr zal het onthouden !
              ik heb 3 potjes gedaan met potgrond, en de andere 2 zijn 50/50 potgrond en aarde uit de tuin. Is wel goed toch ?
              Last edited by sonnema; 20 March 2012, 19:23.

              Comment

              • 010
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Mar 2012
                • 357

                #22
                Re: Eerste keer !

                je kan t8 armaturen bestellen, je buiskleur moet dan cool white zijn.
                of een t-neon dat zijn ook wel leuke lampen om onder te groeien.
                en inderdaad je moet bijna wel omdat je zo vroeg bent.
                eventuele propagator zou mischien ook geen kwaad kunnen.
                weet hoe vochtig en warm of koud het bij jullie is.

                Comment

                • sonnema
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2009
                  • 107

                  #23
                  Re: Eerste keer !

                  bedankt voor je reactie, die tlbuizen moeten dan toch 4000k zijn ?

                  Comment

                  • hobby kweker
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Sep 2013
                    • 31

                    #24
                    Re: Eerste keer !

                    ik heb het liefste arme aarde.
                    dan kun je je voeding zelf het beste regelen.
                    gebruik ook altijd mijn oude aarde weer.
                    ik waardeer het wel even op met één zak arme tijd aarde.
                    eerste week beetje kalk erop. ( thee lepeltje. )
                    eerste weken beetje wortelstimulator en alleen water.
                    tweede week hortifix erbij is zeer goede wortel booster,
                    en in week zeven ook meegeven als top booster.!!
                    wel duur maar erg zuinig in gebruik!!
                    voeding voor de bloei is bij mij van peters!!
                    ouderweds maar onovertreffelijk!!

                    Comment

                    • budha54
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2013
                      • 717

                      #25
                      Re: Eerste keer !

                      Sonnema , ff naar de Horbach in groningen tl buizen kosten geen ruk daar , na een storm ,van een tak , stekken gemaakt , schoten al in bloei , onder 2 tl's , 24 uur licht , gaat erg goed ! deze had ik TL-D super 80 -36W/840 Veel suc6 .Grtz Budha

                      Comment

                      Bezig...