heeft er iemand ervaring met LSD van barneys farm.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dikkie54
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2010
    • 25

    #1

    heeft er iemand ervaring met LSD van barneys farm.

    Korting op 420shop
    heb de laatste twee jaar hymalaya gold en special queen geprobeerd. het werd niet helemaal wat ik er van verwacht had. (late afbloei derde week oktober)
    nu heb ik op verschillende fora gelezen dat de lsd van barneys farm gegarandeerd eind september oogstrijp is. de zaadboeren die deze soort verkopen geven zelf een afbloeitijd van medio tot eind september.

    heeft iemand ervaring met dit soortje.

    bij voorbaat dank voor je reply.
  • mafferd
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 1709

    #2
    Re: heeft er iemand ervaring met LSD van barneys farm.

    ja ervaring mee, was wel binnen.. zijn lange bloeiers zo 10-11 weken. Lijkt mij niet meest ideale soort om buiten te zetten zijn naar mijn mening erg gevoelig voor koude.

    groeten mafferd.

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: heeft er iemand ervaring met LSD van barneys farm.

      Eind september bij een zaadbank is al gauw eind oktober in Nederland. Houd daar rekening mee.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • Dissi
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 512

        #4
        Re: heeft er iemand ervaring met LSD van barneys farm.

        Heb er enkelen gezet vorig jaar. Er valt veel over de wiet te zeggen, zowel positief als negatief.

        Positief:
        - Zeer sterke wiet: paralysis en creatieve stone/high
        - Lekkere geur & zacht op de keel
        - Sterke & grote planten
        - Potentieel grote opbrengst
        - Geen rot bij gehad
        - Heeft onkruidverdelger overleefd

        Negatief:
        - Maar 2/5 zaden heeft het overleefd: 1 misvormde, 2 niet, of slecht, gekiemden
        - Bloeit -niet- af eind september. Zelf midden oktober geoogst denk ik.


        Mijn vraag aan jou is wat je dan zoekt in een plant...
        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

        Comment

        • dikkie54
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2010
          • 25

          #5
          Re: heeft er iemand ervaring met LSD van barneys farm.

          bedankt voor je reply.

          ik zoek een buitenplant met een goede opbrengst. met een goede geur en smaak die eind september oogstrijp is ivm het nederlandse klimaat.

          Comment

          • WeedoHolic
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 780

            #6
            Re: heeft er iemand ervaring met LSD van barneys farm.

            Wel met LSD, maar niet van Barney's Farm
            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

            Comment

            • Dissi
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 512

              #7
              Re: heeft er iemand ervaring met LSD van barneys farm.

              Dan zoek je hetzelfde als ik. Je kan alles nalezen in mijn kweekverslagjes
              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

              Comment

              Bezig...