Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geur in de tuin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geur in de tuin

    Korting op 420shop
    Heeft iemand enig idee hoe vel de geur is van een Widow Ryder? Ik wil er namelijk 10 kwijt in mijn tuin maar weet niet of dit zo verstandig is ivm de geur van de des betreffende plant.

    De tekening in de volgende link laat zien waar ik ze precies wil planten. Zoals te zien gaat het om de buren die ik heb aangegeven op de tekening.

    http://i39.tinypic.com/2i7oghz.png


    Bedankt,

    Farming
    sigpic

    #2
    Re: Geur in de tuin

    10 stuks gaan ze zeker ruiken, geur: kruidig zoet met een aardse citrusgeur.
    Ik zou het wel kunnen waarderen btw!

    Comment


      #3
      Re: Geur in de tuin

      Elke wietplant zal je ruiken. Doorgaans ruiken de autoflowers vrij heftig vaak ruiken die harder dan een indica of sativa. Zelf ben ik niet bekend met de widowryder maar ook al zijn ze vrij klein ruiken doen ze doorgaans als een grote.

      Comment


        #4
        Re: Geur in de tuin

        Haha, citrus kan ik ook waarderen. Echter mijn buren niet als ze zouden weten wat het was. Inderdaad heb je daar gelijk in monty. Ik denk dat ik dan verstandiger bezig ben als ik er 5 plant. Bedankt beide!
        sigpic

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Geur in de tuin

            te koop : koolstoffilter voor buiten. aan te sluiten op standaard stofzuiger. Met Hepa filter en beveiligde luchtafvoer (lees : bij de buren)
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Geur in de tuin

              Ik heb er voor gekozen 4 Lowryders neer te zetten voor nu en over een paar dagen 1 Widow ryder. Wordt dit een succes en dan bedoel ik dat de buren niets opmerken, althans niet snitchen, zal ik alsnog 5 of 10 Widow ryders er neer zetten verderop in de zomer.

              Op het moment ziet het er zo uit:
              IMG00187-20120324-0718.jpg
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Geur in de tuin

                Succes met het buitenspul

                Comment


                  #9
                  Re: Geur in de tuin

                  Bedankt, jij ook succes met de dingen die jij van plan bent!
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Geur in de tuin

                    Ga anders eens bij je buren op de koffie en heb het er eens over. Spreek bijvoorbeeld af dat zij het laten weten wanneer ze er last van hebben. En leg uit dat je juist thuis neer zet, om zo niet bij te dragen aan het criminele circuit en de coffeeshops. Kun je er meteen 10 neer zetten en misschien hebben ze nog een plekje over voor een paar plantjes! Wie niet waagt, wie niet wint!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Geur in de tuin

                      Dat zou helemaal perfect zijn als het zo zou kunnen. Klinkt als een soort van droom. Hoe dan ook, dat zit er niet meer in tussen ons sinds de buurman mijn konijn al heeft gedood jaren terug vanwege 'stank' en de hond van mij zelfs een keer heeft gedrogeerd. Ik zal het dus heel voorzichtig moeten doen om buurman trigger happy niet boos te krijgen. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Geur in de tuin

                        Buurman Bolderbast of zo?
                        Dat hoort niet best, die was met mij nog lang niet klaar, beesten doodmaken????

                        Comment


                          #13
                          Re: Geur in de tuin

                          Mijn wraak zal op een dag nog wel komen. Nu nog niet maar, de dingen die hij heeft gedaan zal ik nooit meer vergeten. Stom dat hij uitgerekend mij en mijn dieren moest treffen. Mijn liefde voor dieren gaat soms denk ik verder dan de meeste, ik heb namelijk in geen 18 jaar vlees gegeten bijvoorbeeld.

                          Wat ik hoop is dat jullie wel normaal kunnen omgaan met jullie buren. Dat is namelijk wel zo fijn.
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Geur in de tuin

                            Als je de tijd hebt..... komt vanzelf dan.
                            Ik heb zelf op het moment 9 honden (4 pups) en 1 konijn. Niemand komt aan dit deel van mijn gezin, maar ik eet wel vlees.

                            Mijn buren weten dat ik kweek en hebben er totaal geen moeite mee, gelukkig!

                            Comment


                              #15
                              Re: Geur in de tuin

                              Oh dat is wel heel leuk zo veel aan dieren! Heb je toevallig een foto van je pups? Ik ben er wel benieuwd naar. Uitstekend wat betreft jouw buren.
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X