Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek , waar te beginne , iemand tips ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek , waar te beginne , iemand tips ?

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,
    Ik ben vanplan dit jaar 3 wietplantjes te kweken in mijn balkon , het is de eerste keer dat ik ga kweken en ik had een paar vragen erover , ik wil graag voor 20 juli klaar zijn met mijn plantjes en moet nog zaadjes kopen en grond, welke zaadjes raden jullie mij aan , en zou ik morge al kunne beginne , kan ik ook van alle plante en soorte hasj maken en in wat voor grond moet ik ze plante , ik heb emmers van 40 liter kan ik het daarin gelijk plante of meot ik eerst een kleine potje en dan een grotere en dan uiteindelijk 40 liter ? ik dacht zelf aan Hollands hope omdat die goed tegen de kou kan , alleen hoorde ik dat de plant niet zoveel opbrengst had , ik heb genoeg ruimte dus de hoogte van de plant maakt mij niet zoveel uit , als het maar veel wiet opbrengt en een makkelijke plant is , wat raden jullie mij aan voor plant de early skunk , of hollands hope ? en hoeveel zou het allemaal ongeveer kosten dus aarde , voeding en 3 zaadjes bij elkaar , ik heb er veel over gelezen maar het lijkt steeds ingewikkelder , ik hoop dat jullie me kunne helpen met uiteindelijk een goede oogst
    Last edited by Marochasj; 28 March 2012, 15:13.

    #2
    Re: Eerste kweek , waar te beginne , iemand tips ?

    Als je eens zou beginnen met je zelf voor te stellen in de rubriek die daarvoor staat en vervolgens zou beginnen te lezen wat er inmiddels allemaal op dit forum staat over buiten kweken dan zul je constateren dat alle gestelde vragen overbodig zijn, omdat alle antwoorden op dit forum te vinden zijn. Dat heet in de volksmond "zelfredzaamheid". En enige aandacht schenken aan een correcte spelling zou ook niet verkeerd zijn.
    Last edited by Xtreme; 26 March 2012, 15:05.

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek , waar te beginne , iemand tips ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Marochasj View Post
      ik hoop dat jullie me kunne helpen met uiteindelijk een goede oogst
      Ik wil je dolgraag komen helpen met een goeie oogst! mail maar even waar die staat dan garandeer ik je dat je er meteen geen last meer van hebt
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek , waar te beginne , iemand tips ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Marochasj View Post
        Ik ben van plan dit jaar drie wietplantjes te kweken op mijn balkon. Het is de eerste keer dat ik ga kweken, en ik had er een paar vragen over. Ik wil graag voor 20 juli klaar zijn met mijn plantjes en ik moet nog zaadjes kopen. Ik weet dat dat erg lastig gaat worden, want binnen vier maanden is het lastig om een volledige kweek af te ronden. En ook grond moet ik nog kopen. Welke zaadjes raden jullie mij aan? En zou ik morgen al kunnen beginnen? Kan ik ook van alle planten (en soorten) hasj maken? Bijvoorbeeld de combinatie druiven en Amnesia haze? En in wat voor grond moet ik ze planten? Ik heb emmers van 40 liter, kan ik het daarin gelijk planten of moet ik eerst een klein potje, en daarna een grotere, en dan uiteindelijk 40 liter? Weet je wat? Direct in de 40 liter is wel zo makkelijk. Waarom zou ik eigenlijk moeilijk doen?
        Ik dacht zelf aan Hollands hope omdat die goed tegen de kou kan, alleen hoorde ik dat de plant niet zoveel opbrengst had. Op internet kan ik het niet vinden, want de plant is niet via google te zoeken.
        Ik heb genoeg ruimte dus de hoogte van de plant maakt mij niet zoveel uit. Als het maar veel wiet opbrengt en een makkelijke plant is! Wat raden jullie mij aan voor plant? Als ik zou moeten kiezen tussen early skunk en hollands hope van deze zaadbank (vulmaarin)? Ik ga even uitzoeken welke aarde ik moet hebben, en welke zaden het beste binnen mijn criteria passen. Ook ga ik voor mezelf een kostenoverzicht maken. Ik weet hoe duur potgrond is, en de zaadjes staan met prijs op internet vermeld. Nu zal ik zelf op zoek gaan naar de beste voeding in het binnenkweek gedeelte hier. Of gewoon de bio-staafjes gebruiken die te koop zijn bij de supermarkten en in ieder winkelcentrum. Ik heb er veel over gelezen maar het lijkt steeds ingewikkelder. Nu ik mijn verhaal echter nalees, bedenk ik me dat het reuze meevalt! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met uiteindelijk behalen (en behouden) van een goede oogst
        Zo duidelijker?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek , waar te beginne , iemand tips ?

          Ik heb hier een beetje opgeruimd wegens off topic berichten.
          Denk er in het vervolg ff om wat je post, hoe je het post (interpunctie/alinea/hoofdletters e.d.) en wat je verwijderd.

          Indien het onduidelijk is wat er wel of niet door de beugel kan lees het beste de Algemene Regels die gelden voor iedereen die op dit forum vertoeft.

          M.v.g.
          vale.

          Voorstellen doe je in Member Introduction btw:
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...newthread&f=34

          Comment

          Bezig...
          X