Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #31
    Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

    Lijkt me te nat te staan.

    Comment

    • blazr
      Retired
      • Jun 2011
      • 2

      #32
      Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

      Ik ben ook nog maar een beginner het lijkt me inderdaad te nat... Verder vind ik het wel hele mooie planten !!

      Comment

      • Chuck BE
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2012
        • 29

        #33
        Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

        We zijn nu heel wat later en ik dacht dat julie mss well eens een late update wilden zien

        Heb ten eerste een AF northern light bij gezet en deze staat al mooi in bloei :


        NL 13.08....jpgNL 13.08...jpgNL 13.08.jpgNL 13.08..jpg


        Hier heb je mijn OG cheese die eindelijk begonnen is met bloei en is al mooi gegroeit :



        OGC 13.08.jpg



        Hier heb je de nieuwe skunk, even oud als de AF N.L


        Skunk #1 13.08.jpg
        En hier de SLH , mijn struikske XD deze is net als mijn cheese begonnen met de bloei.



        SLH 13.08..jpgSLH 13.08.jpg
        Attached Files
        Last edited by Chuck BE; 13 August 2012, 20:09.

        Comment

        • kinkydj
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 283

          #34
          Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

          Nou kijk toch eens wat een plaatjes het geworden zijn !! Mooi!

          Comment

          • Chuck BE
            Senior Stoner
            Member
            • Mar 2012
            • 29

            #35
            Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

            Bedankt kinkydj . Jah ben echt heel tevreden over mijn eerste kweekje alles draaide better uit dan ik verwachte , en met een beetje hulp van julie kan ik mss nog perfect oogsten ook . Hoe dan ook ik graak er wel

            Comment

            • Chuck BE
              Senior Stoner
              Member
              • Mar 2012
              • 29

              #36
              Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

              N.L. 22.08 :NL 22.08....jpgnl 22.08...jpgNL 22.08..jpgNL 22.08.jpg denk dat ik deze week nog oogst, ze is al een maand aan het bloeien maar zal men eerste oogst zijn dus vraag ik julie mening eerst nog even

              Comment

              • AudioSystemRolla
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1709

                #37
                Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                neem een loep en kijk naar de triochomen dan weet je of je kan oogsten

                nb lijken me nog erg wit
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment

                • Chuck BE
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Mar 2012
                  • 29

                  #38
                  Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                  heb ik al geprobeerd maar de loep was niet sterk genoeg want ik kon nog geen kleurverschil merken

                  Comment

                  • langenl
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 759

                    #39
                    Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                    Na mijn mening nog wel een week al dan niet 2 , je zal zien dat het alleen maar dikker word die top

                    Comment

                    • kinkydj
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2012
                      • 283

                      #40
                      Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                      Maar het kan ook ineens heel snel gaan. Nu gaat t weer iets minder worden, dus idd denk ik minimaal een week.

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #41
                        Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                        Die mag nog wel 3 weken hoor
                        God was never on your side..

                        Comment

                        Bezig...