Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

    op het einde van het blad bedoel ik daar mee ,

    Comment


      #17
      Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

      Bladpuntjes ? Da's overvoeding.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

        Overvoedingsverschijnselen komen vaak voor bij de eerste drie internodes als je potgrond als medium hebt. Niets om je zorgen om te maken. Als het echter uitbreidt moet je even de bladprobleem oplosser loslaten voor een diagnose.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

          Ok , dus nix om me veel zorgen over te maken ben ik blij om , voor de rest staan ze mooi in het zonnetje nu

          Comment


            #20
            Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

            Bij mijn SSH is het niet uitgebreid en is het bijna niet te zien , maar bij 1 van mijn OG cheese plantjes is het toch aan het uitbrijden , ook hier is het bladpuntje bruin , weet niet echt goed wat ik hiertegen moet doen , het rare is dat het bij de 2 plantjes zonder wortelstimulator voorkomt en bij de rest niet, aangezien julie spreken over overvoeding zal meer voeding dus niet helpen denk ik :p normaal kan ik volgende week wel wat foto's zetten

            Comment


              #21
              Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

              Heb je geen digitale camera
              want foto's zeggen meer dan woorden

              Comment


                #22
                Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                Hey! Heb geen echte goeie camera kunnen fixen maar door een shitty webcam kan je toch al IETS zien he eb 2 /5 plantjes aan een maat gegeven (hij heeft thuis een kweekruimte) dus nog 3 over , heb nog 2 SLH , 1 OG cheese, als het goed weer er aan komt plant ik nog 2 extra SKUNK #1 's . mijn 1ne SLH plant staat veel verder dan de andere 2 maar begint serieus blafproblemen te krijgen en ik maak me zorgen , dus hoop dat julie iets zien
                1.SLH : Snapshot_20120505.jpg Snapshot_20120505_8.jpgSnapshot_20120505_3.jpg Snapshot_20120505_2.jpgSnapshot_20120505_7.jpg
                Heeft wat bladproblemen , denk dat ik met een Mg tekort zit maar ben niet zeker. de middeloude blaadjes beginnen roestbruine plekken te krijgen over heel het blad begint het bruin te komen , aan de puntjes van mijnbovenste 2blaadjes is het ook bruin. Heb deze plant getopt enkele dagen geleden. Ben zeer bezorgt over dit plantje want blaadjes beginnen er echt slecht uit te zien (je ziet het mss niet zo goed op de foto) als iemand advies heeft over wat het probleem kan zijn en hoe het op te lossen , zou dat fijn zijn

                OG cheese : Snapshot_20120505_4.jpgSnapshot_20120505_5.jpg door dat ik zeer vroeg gezaait heb voor een buitenkweek , en het weer niet meezit groeit mijn cheese en 2de SLH veel trager dan mijn SLH die ik onder klein lampje kan zetten , deze had wat bruine topjes in het begin maar hier heeft hij zeker geen last meer van.

                2. SLH Snapshot_20120505_6.jpg En dit is het kleine 2de SLH plantje die volgens mij niet zo veel belovend meer zal zijn , deze heeft ook minst licht gehad en staat een hoop agter met de andere SLH plant :p



                Volgende update hopelijk een digitale camera , zit ook met het idee om deze te kopen http://www.degrowshop.eu/a-23306223/...-600w-compleet , bedankt voor het lezen en tot de volgende !

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                  je plantjes zie er goed uit ,alleen ze mogen wel meer licht hebben
                  als de zon schijnt moet je ze buiten zetten
                  en als kan beschermd bv onder een glasplaat

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                    Heb wat beter foto's kunnen trekken waar je het bladprobleem beter ziet hopelijk kan iemand zien wat het is , ik denk een Mg Tekort maar ben niet zeker .




                    blad1.JPG blad2.JPG

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                      dit probleem blijft aleen op die blaadjes , de bruine plekken vergroten maar de rest van de plant blijft mooi groen, echt niemand iedee wat dit kan zijn?

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                        Hey , lang geleden , mijne kleinste super lemon haze zit met grote problemen: slh bladp..JPGslh bladp2..JPGslh bladp3..JPG iemand iedee wat het probleem is? Ik denk een Ca. tekort


                        Mijn andere SLH doet het goed, deze is vroeg getopt geweest : SLH.JPGSLH split..JPG

                        En mijn OG cheese staat ook mooi op dit moment :
                        ogc.JPG
                        Attached Files
                        Last edited by Chuck BE; 14 June 2012, 06:12.

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                          Denk dat men kleine SLH het niet gaat overleven Iemand met wat goed advies??
                          Attached Files
                          Last edited by Chuck BE; 13 August 2012, 20:11. Reden: foto

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                            lol dat is pure plant verminking
                            advies is i dont now buiten zetten en niet thuis binnen , en voldoende water maar ook niet te veel een glas water om de 2 dagen is voldoende , maar ik wweet niet of die nog te redde valt

                            Comment


                              #29
                              Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                              Ziet uit als lang veel te nat gestaan, PH probleem en een Ca tekort.

                              Verder zou ik er op letten wat op de achtergrond van je foto's staat. Je geeft nogal veel prijs.

                              Comment


                                #30
                                Re: Eerste buitenkweek , kan alle info gebruiken :p

                                Foto update:

                                OG Cheese: OGC 08.06.....JPGOGC 08.06....JPGOGC 08.06...JPGOGC 08.06..JPGOGC 08.06.JPG


                                Super Lemon Haze : SLH 08.06....JPGSLH 08.06...JPGSLH 08.06..JPGSLH 08.06.JPG

                                Ok Jongens , laat die meningen maar komen

                                Comment

                                Bezig...
                                X