Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • omoordskunk
    Expert Stoner
    Member
    • Aug 2009
    • 93

    #1

    Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

    Korting op 420shop
    IMG-20120412-00303.jpgIMG-20120412-00302.jpgde autoflowers zijn ontkiemt op 23 maart en het is nou 12 april ze hebben ongeveer een 2maanden nodig zijn ze dan niet beetje erg klein voor deze tijd ? ze staan onder een tl lamp en ik zet ze af en toe buiten en als ze beetje groter zijn mogen ze naar buiten iemand een idee ??
  • Anoangel
    Banned
    • Jun 2011
    • 29

    #2
    Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

    veeel licht liefst 24 uur zou ik zeggen evtl. nog wat n , wormenmest ofzo en geduld

    Comment

    • Avitas
      Retired
      • Apr 2012
      • 10

      #3
      Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

      Probeer de lucht vochtigheid eens te meten en die mag redelijk tot zeer hoog zijn in het begin! helpt veel bij de groei van de plant. Succes

      Comment

      • mister frank
        Retired
        • Nov 2009
        • 785

        #4
        Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

        zit wel goed hoor zien er trouwens ook erg mooi en verzorgt uit
        je kweekt onder tl dus geduld is een noodzaak die dingen groeien niet als kool zoals vaak bij hps wel het geval is en ja idd, lekker op 18 of zelfs 24 uur zetten
        al vind ik een beetje rust dat je ze mag gunnen, we rusten zelf ook al eens graag

        groetjes mister frank & succes!

        Comment

        • omoordskunk
          Expert Stoner
          Member
          • Aug 2009
          • 93

          #5
          Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

          mooi en verzorgd nou dankjewel!!! ik zet ze wel 24 uur per dag aan

          Comment

          • mister frank
            Retired
            • Nov 2009
            • 785

            #6
            Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

            doe het niet te snel ea, niet meteen van 12 op 24 beter langzaam opbouwe, wil je extra stress verkomen

            groetjes & hha, graag gedaan

            & zet je lamp niet te hoog zeker met die plantjes er naast, worden de steeltjes te dun en gaan ze vollop strekken wat dus niet goed is!
            tl +/- 5 à max 10 cm
            Last edited by mister frank; 12 April 2012, 22:37. Reden: stuk vergeten

            Comment

            • thccupido
              Advanced Stoner
              Member
              • Mar 2012
              • 56

              #7
              Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

              probeer ze ook een beetje wind te geven, krijgen ze wat steverige stammen van..
              Ik lig in de hoek in me eigen kots!

              Comment

              • mister frank
                Retired
                • Nov 2009
                • 785

                #8
                Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

                maar niet rechtstreeks er op, plantjes houden niet van in de kou te staan, maar beetje ventilatie altijd goed

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #9
                  Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

                  Met één TL is het niet zo gek dat het niet snel gaat. Die twee maanden staan voor: de volle zon, of flinke dosis licht. Met een enkele TL balk kom je daar niet aan. Lekker buiten of op de vensterbank is beter.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • angel777
                    Cronic Grower
                    • Mar 2010
                    • 3409

                    #10
                    Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

                    niks vensterbank
                    buiten zetten
                    onkruid vergaat niet
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

                      Buiten zetten en in de nacht binnen halen zou ik zeggen.
                      24 uur licht is dom want elke plant heb nachtrust nodig juist in de nacht groei je plant.

                      groetjes Bella
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

                        Gewoon naar buiten die autoflowers en niet te veel mee zeulen, dat is nergens goed voor.
                        Als je ze een stukje van de grond zet kunnen ze best een beetje kou hebben.

                        Als je ze onder TL houdt, moet die inderdaad best max. 5cm boven je plantjes. 18/6 is ideaal voor af's.
                        Die twee in glas even in een normaal potje doen, en op een verhoging zetten.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • fl13r3flu1t3r
                          Banned
                          • Aug 2010
                          • 3100

                          #13
                          Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

                          Idd beter naar buiten en vooral daar houden..
                          Zie hier duidelijk dat de gene die langst binnen voorgegroeid hebben het buiten het moeilijkst hebben..

                          Suc6 en Smookse

                          Comment

                          • Ganjafarmer010
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • May 2011
                            • 54

                            #14
                            Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

                            Mooie plantjes, maar idd zet ze lekker buiten joh! Laat die stengel wat dikker worden met een lekker fris windje van buitenaf, niets mis mee!
                            Moet vast wel een lekker wietje vanaf te halen zijn! Keep up the good work Omoordskunk!!!!!!! One love for you en the amazing weed you will grow!

                            Comment

                            • duderinyo
                              Zaadje
                              Nieuw Lid
                              • May 2015
                              • 3

                              #15
                              Re: Autoflowers gaan mischien te langzaam ?

                              Ik heb eenzelfde probleem als in de topicstarter omschreven, alleen ben ik een paar weken verder (ze staan nu 6 weken denk ik) en beginnen al knoppen en haartjes te krijgen. 1tje heeft ze al een tijdje en haartjes zijn inmiddels ook al bruin.

                              any tips?

                              Comment

                              Bezig...