Zou 'ie nog ontkiemen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zwartja
    Stoner
    • Apr 2012
    • 20

    #1

    Zou 'ie nog ontkiemen?

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 zaadjes in minipotjes gedaan en 4 zijn er al ontkiemt. Zo'n 1,5 a 2cm hoog, alleen nog 2 miniblaadjes. Ik vroeg me af of er nog kans is dat die ene ook nog zal ontkiemen?
  • justforfun
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2010
    • 553

    #2
    Re: Zou 'ie nog ontkiemen?

    Ligt eraan hoe lang je al aan het wachten bent? Zou tot een week of twee mogelijk kunnen zijn.
    Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

    Comment

    • zwartja
      Stoner
      • Apr 2012
      • 20

      #3
      Re: Zou 'ie nog ontkiemen?

      Het is allemaal vrij rap gegaan. 3 Mei zijn ze er in gegaan.

      Comment

      • justforfun
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2010
        • 553

        #4
        Re: Zou 'ie nog ontkiemen?

        Beetje ongeduldig!!!
        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

        Comment

        • zwartja
          Stoner
          • Apr 2012
          • 20

          #5
          Re: Zou 'ie nog ontkiemen?

          Haha. Als er nog geen een ontkiemt was, kon je me inderdaad ongeduldig noemen. Maar ik vroeg het me gewoon af omdat er al 4 heel gelijkmatig ontkiemt zijn. Je gaat dan al snel denken dat die andere niet goed is.

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Zou 'ie nog ontkiemen?

            Je kunt zaadjes een beetje vergelijk met meisjes. De een heeft op haar 12e al borsten, de ander pas op haar 18e pas een bosje hout voor de deur. Terwijl ze zusjes zouden kunnen zijn. Maar als ze eenmaal 25 zijn, zie je het verschil niet meer. Geduld zwartja!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • zwartja
              Stoner
              • Apr 2012
              • 20

              #7
              Re: Zou 'ie nog ontkiemen?

              Die ene overgebleven begint nu ook borsten te krijgen.

              Comment

              • grootveld
                Retired
                • May 2012
                • 3

                #8
                Re: Zou 'ie nog ontkiemen?

                Zal vast wel goed komen idd!

                Comment

                • Icefire
                  Advanced Stoner
                  • Mar 2011
                  • 66

                  #9
                  Re: Zou 'ie nog ontkiemen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                  Je kunt zaadjes een beetje vergelijk met meisjes. De een heeft op haar 12e al borsten, de ander pas op haar 18e pas een bosje hout voor de deur. Terwijl ze zusjes zouden kunnen zijn. Maar als ze eenmaal 25 zijn, zie je het verschil niet meer. Geduld zwartja!
                  Geweldige vergelijking

                  Comment

                  Bezig...