wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • luukcas112
    Advanced Stoner
    • May 2012
    • 55

    #1

    wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

    Korting op 420shop
    ik heb nu 3 week geleden mijn 5 zaadjes early skunk laten ontkiemen en ze zijn nu zo grootsony Xperia 066.jpgsony Xperia 062.jpg
    ik wil ze uiteindelijk in een grotere pot doen , zal ik ze eerst nog overpotten of moet ik nu gewoon een week of 2 wachten
    sony Xperia 068.jpg
    ze beginnen een beetje te ruiken maar een echte 'wiet lucht' hangt er nog niet wanneer zou die wietlucht er kunnen komen ?

    groetjes , luukcas112
  • Ventje
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 960

    #2
    Re: wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

    Kunnen gewoon naar buiten en meteen in de grote eind pot en dieper plaatsen
    Succes

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment

    • Icefire
      Advanced Stoner
      • Mar 2011
      • 66

      #3
      Re: wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

      Zijn het autoflowers of normale wietplanten? Want autoflowers gaan al bloeien 3-4 weken na het zaaien terwijl normale wietplanten dit pas in midden augustus/begin september beginnen te doen. Dan beginnen ze lekker te ruiken.

      En ze zien er prima uit je kan ze denk gewoon overpotten en buiten zetten hoor.

      Comment

      • luukcas112
        Advanced Stoner
        • May 2012
        • 55

        #4
        Re: wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

        dit zijn normale wietplanten gefeminiseerd , maar denk je niet dat ze knakken door de harde wind ?

        ---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:55 ----------

        ja zal ik doen , de stengels zijn nog wel aardig 'slungelig' dus ik laat ze nog 2 dagen voor een open raam sterker worden en dan plant ik ze denk ik over op ijsheiligen zet ik ze in volle grond

        Comment

        • Ventje
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 960

          #5
          Re: wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

          Ja dat denken wij ook
          Vandaar dieper in de uiteindelijke pot plaatsen

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment

          • luukcas112
            Advanced Stoner
            • May 2012
            • 55

            #6
            Re: wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

            dankje jongens gelijk aan de slag gegaan !
            sony Xperia 072.jpg

            thankx mates

            Comment

            • aly
              Junior Stoner
              Member
              • May 2012
              • 19

              #7
              Re: wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

              hallo ik heb 10 zaadjes van de big bang autoflower besteld en ik ben een echte beginner dit word mijn eerste kweek ik ben van plan om te beginnen met een zaadje tussen twee bakjes te leggen in tussen 2 vochtige keukenrol velletjes is dat goed? maar ik heb dus echt geen idee wanneer ik ze moet overpotten en al die voeding?

              Comment

              • WhiteWidow88
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Mar 2011
                • 376

                #8
                Ziet er goed uit, lijkt wel of ze megagestrekt zijn, zo te zien ..
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                Comment

                • GucciHaze
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Mar 2012
                  • 29

                  #9
                  Re: wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

                  Ziet er inderdaad goed uit, veel succes!
                  Livin' the goodlife.

                  Comment

                  • luukcas112
                    Advanced Stoner
                    • May 2012
                    • 55

                    #10
                    Re: wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

                    Oorspronkelijk geplaatst door aly
                    hallo ik heb 10 zaadjes van de big bang autoflower besteld en ik ben een echte beginner dit word mijn eerste kweek ik ben van plan om te beginnen met een zaadje tussen twee bakjes te leggen in tussen 2 vochtige keukenrol velletjes is dat goed? maar ik heb dus echt geen idee wanneer ik ze moet overpotten en al die voeding?
                    als de zaadjes ontkiemt zijn , en een worteltje van een paar mm hebben in een potje stoppen , gaatje maken in de grond en met de wortel naar BENEDEN doen dan 4 dagen wachten en als het goed is zijn ze dan boven de grond uit gekomen

                    Comment

                    • poepzak200
                      Cronic Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2011
                      • 3081

                      #11
                      wortel moet niet naar beneden. Als je de wortel naar beneden plant kan het kiemplantje moeilijk het zaadhoesje afwerpen. Plant de wortel naar boven!

                      Verstuurd via Tapatalk
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #12
                        Re: wanneer naar buiten en wanneer grotere potten?

                        Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200
                        wortel moet niet naar beneden. Als je de wortel naar beneden plant kan het kiemplantje moeilijk het zaadhoesje afwerpen. Plant de wortel naar boven!

                        Verstuurd via Tapatalk
                        Dat maakt niet uit, als je diep genoeg zaait met de wortel naar beneden groeit je plant in een omgekeerde U vorm, waardoor de zaadhoes alsnog afgeworpen wordt door de wrijving.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        Bezig...