Alle hulp is welkom! [Beginnende kweker, Lowryder #2 x AK-47]

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GucciHaze
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2012
    • 29

    #1

    Alle hulp is welkom! [Beginnende kweker, Lowryder #2 x AK-47]

    Korting op 420shop
    Ik heb gister 5 vrouwlijke zaadjes van Lowryder #2 x AK-47 gehaald want het leek me wel wat voor een beginnende kweker,
    ik wil ze deze vakantie (eigenlijk wil ik midden/eind Mei) beginnen met de zaadjes te planten.
    Mijn vraag is wat voor potten heb ik nodig?

    5 Maanden gelden had ik autoflowers in m'n kamer staan maar na 3 weken elke dag water geven en het licht er bij houden was ik m'n plantjes vergeten water te geven en toen waren ze dood gegroeid.


    Ik ga ook een kweekverslag bijhouden voor jullie maar ook voor mezelf want het lijkt me wel wat..




    MVG GucciHaze.
    Livin' the goodlife.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Alle hulp is welkom! [Beginnende kweker, Lowryder #2 x AK-47]

    11 liter is meer dan genoeg, een grotere pot geeft je wat meer buffer en kan dus zeker ook. In 20 liter zul je nauwelijks hoeven te voeden.

    Comment

    • poepzak200
      Cronic Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 3081

      #3
      succes

      Verstuurd via Tapatalk
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment

      • GucciHaze
        Senior Stoner
        Member
        • Mar 2012
        • 29

        #4
        Re: Alle hulp is welkom! [Beginnende kweker, Lowryder #2 x AK-47]

        Rond welke tijd zal ik 't ontkiemen en in een pot in 't zonnetje zetten?

        MVG, Guccihaze.
        Livin' the goodlife.

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Alle hulp is welkom! [Beginnende kweker, Lowryder #2 x AK-47]

          Rond december was een goed idee.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • poepzak200
            Cronic Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 3081

            #6
            nu

            Verstuurd via Tapatalk
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            • Bodos
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 868

              #7
              Re: Alle hulp is welkom! [Beginnende kweker, Lowryder #2 x AK-47]

              Als ik jou was zou ik de zaden z.s.m ontkiemen en lekker buiten zetten .
              Je kunt ze ook nog effe onder een TL laten voorgroeien als ze net ontkiemd zijn ,wat jij wil ,maar ik zou in ieder geval maar eens beginnen ....
              Led's grow !

              Comment

              • poepzak200
                Cronic Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2011
                • 3081

                #8
                hoeft niet eens onder tl, gaat lekker hoor buiten

                Verstuurd via Tapatalk
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment

                Bezig...