planten al naar buiten ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • luukcas112
    Advanced Stoner
    • May 2012
    • 55

    #1

    planten al naar buiten ?

    Korting op 420shop
    kunnen de planten snachts al buiten staan of gaan ze dan dood aan de kou
    heb early skunk groeit met koel klimaat buiten zou moeten kunnen toch??
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #2
    ja kan

    Verstuurd via Tapatalk
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • zwartja
      Stoner
      • Apr 2012
      • 20

      #3
      Re: planten al naar buiten ?

      De komende dagen wordt het bijzonder koud. Dinsdag en woensdag wordt het hooguit 10 tot 13 graden. Zulke lage waarden komen halverwege mei zelden voor in Nederland. Mogelijk worden zelfs records gebroken, meldt Weerplaza maandag. Ook op Hemelvaartsdag wordt het waarschijnlijk koud.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: planten al naar buiten ?

        Hup..hup..naar buiten.
        Zolang het geen -5 wordt, kunnen ze buiten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • belgian
          Retired
          • May 2012
          • 10

          #5
          Re: planten al naar buiten ?

          ook als plantje maar 7 cm is al buiten zetten ? grtz

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: planten al naar buiten ?

            Nee dan niet.. Natuurlijk wel! Ik zaai al buiten sinds maart. Komop zeg! Een beetje lef en risico mag wel. De mijne hebben temperaturen van -8C getrotseerd (ook -10C ja!)

            Ik wordt er een beetje moe van om steeds die vraag opnieuw te lezen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • b0riis
              Banned
              • Jul 2011
              • 1280

              #7
              Re: planten al naar buiten ?

              Kan allang zoals LR2 zegt

              Comment

              • zwartja
                Stoner
                • Apr 2012
                • 20

                #8
                Re: planten al naar buiten ?

                Misschien is de vraag niet of het al kan maar of het beter is om ze nog binnen te houden. Ik heb pas 1 kweek achter de rug dus ben nog onervaren maar kan toch wel met enige zekerheid zeggen dat 21°C (binnen voor het raam) beter is dan °12C. Of heb ik dat mis?

                Comment

                • b0riis
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 1280

                  #9
                  Re: planten al naar buiten ?

                  Echt zonlicht is beter dan die achter een raam, gewoon doen

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: planten al naar buiten ?

                    Het glas filtert het spectrum, is geen daalder waard.
                    Beter met kou naar buiten dan met warmte binnen! De mijne staan al weken buiten en ze leven nog, 't zijn geen mietjes, want 't is onkruid.
                    Naar buiten.

                    Comment

                    • zwartja
                      Stoner
                      • Apr 2012
                      • 20

                      #11
                      Re: planten al naar buiten ?

                      Maar hoe zit dat dan met planten in een kas? Is dat dus slechter? Ik heb ook tomatenplantjes en ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat ze sneller groeien na een dag buiten te hebben gestaan dan binnen..

                      Comment

                      • b0riis
                        Banned
                        • Jul 2011
                        • 1280

                        #12
                        Re: planten al naar buiten ?

                        In een kas is het een ander soort glas
                        Gewoon naar buiten man!

                        Comment

                        • Fishie
                          Junior Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Nov 2011
                          • 16

                          #13
                          Re: planten al naar buiten ?

                          Je meent het?! Enne ook met White widow? Lees zo dikwijls dat plantjes het koud kunnen hebben.
                          En autoflowertjes Big buddha, gaan die ook in zo'n weer al goed buiten? Zet ze nachts nog steeds in de berging weg, staan nog maar een weekje in groei. Als de zon nou wegblijft, kan ik ze dan best niet wat bijlichten met de lamp? Half buiten - half binnen kweek of is dat beetje te riskant met temp. verschillen???

                          Comment

                          • b0riis
                            Banned
                            • Jul 2011
                            • 1280

                            #14
                            Re: planten al naar buiten ?

                            GEWOON NAAR BUITEN!!!!

                            Doe ze of binnen of buiten, maak een keuze

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #15
                              Re: planten al naar buiten ?

                              Het is heel simpel....
                              Een buitenplant zet je buiten, een binnenplant zet je binnen, klaar.

                              Comment

                              Bezig...