Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

planten al naar buiten ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: planten al naar buiten ?

    Buiten. Keuze is snel gemaakt. Binnenkweek is voor mij nog veel moeilijker. Buiten eigenlijk nooit problemen gehad, binnen daarentegen kan ik ze na een week de hel insturen.

    ---------- Post added at 14:17 ---------- Previous post was at 14:09 ----------

    Ja vale, heb net planten voor zowel binnen als buiten met quasi zelfde opbrengst. Vandaar die stomme twijfel.
    Hoe langer je bezig bent, hoe meer je begint te klooien en te twijfelen. Vroeger was't meer simpel, in de grond en laat maar gaan. Hoe meer ik me erin verdiep, hoe meer mogelijkheden voor nog perfecter te willen gaan? Dom eigenlijk ja; het is en blijft onkruid. Lekker tussen de brandnetels zetten en ze gaan super...

    Comment


      #17
      Re: planten al naar buiten ?

      Inderdaad, je kunt het zo moeilijk maken als je wilt, terwijl als je simpel te werk gaat het ruim voldoende werkt en dan ook nog eens zonder al teveel zorgen
      Ik ga voor geen zorgen en lekker kweken.

      Comment


        #18
        Re: planten al naar buiten ?

        Buiten is er veel meer licht dan voor een raam. In een kas is ook veel meer licht.
        Op de vensterbank gaan ze strekken.

        Kan allemaal al lang naar buiten, als je buiten wilt kweken tenminste.

        Comment


          #19
          Re: planten al naar buiten ?

          Wel met een bamboestok.... maar inderdaad zet ze maar buiten... als je 1.5 meter plant ook goed vindt kan je ook wel ff wachte en kan je ook nog lekker slapen... ze worden wel langer misschien wel 2 meter als je ze pas in juni zet... Ik kan het verkeerd hebben maar dat lijkt me sterk...

          gr
          Last edited by Rebeltje; 18 May 2012, 16:12.

          Comment


            #20
            Re: planten al naar buiten ?

            Een plant kan best alleen staan, ik gebruik tijdens de groeiperiode geen stokken o.i.d.
            "Stengeltraining" door weer en wind, een term die ik hier eerder ergens voorbij zag komen op het forum, geeft een stevige stam.

            Hoe later je zaait des te korter/lager je plant wordt, daar de periode tot bloei korter is.

            Comment


              #21
              Re: planten al naar buiten ?

              Ik laat de kiddo's uit de straat er af en toe overheen voetballen als stengeltraining. Mijn vader gooit er wel eens wat op, laat wel eens wat vallen. Ik heb nog nooit een stok hoeven gebruiken, wel een keer wat planten moeten weggooien omdat de stengel doorgebroken was. Maar ja, wat wil je als je kalkstenen (3 kilo) van 3,5 meter hoog naar beneden gooit...
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #22
                Re: planten al naar buiten ?

                Ey Vale,

                Hoe waar of met wat maak ik een stengeltraining..

                Gr

                Comment


                  #23
                  Re: planten al naar buiten ?

                  Je zet je plant buiten en laat de natuur (de wind dus) zijn gang gaan op je plant.
                  Geen stokken, tenten, afdakjes e.d. that's all

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Re: planten al naar buiten ?

                      nou vale ben t wel met je eens maar soms hebben ze toch ff een stokkie nodig (niet permanent!)
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      Bezig...
                      X