Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat dit goed? - Beginnersvraag..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaat dit goed? - Beginnersvraag..

    Korting op 420shop
    Zoals op de foto te zien is, is een lobblaadje van mijn plantje heel erg klein en donkergroen. Je kan het eigenlijk niet eens een lobblaadje noemen!
    Mijn vraag: duidt dit op problemen, of kan mijn plant ongestoord verder groeien?IMG-20120513-00205.jpgIMG-20120513-00204.jpg

    #2
    Re: Gaat dit goed? - Beginnersvraag..

    ja gaat wel goed hoor gewoon een foutje van de plant
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Gaat dit goed? - Beginnersvraag..

      All fine

      ---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:55 ----------

      Wat is het voorn soort?

      Comment


        #4
        Re: Gaat dit goed? - Beginnersvraag..

        Het duidt wel op een probleem, dat heb je goed gezien. Of de plant er last van heeft; ik denk het niet. Problemen komen in alle vormen en maten, maar als je afwacht zul je het resultaat vanzelf zien. Waarschijnlijk is het zaadvliesje blijven hangen aan het blaadje waardoor deze afgekneld is.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Gaat dit goed? - Beginnersvraag..

          in de lobblaadjes zit de basisvoeding voor de eerste paar dagen, daarna zal je zien dat wanneer de "echte" bladeren gaan groeien de lobblaadjes hoe dan ook afsterven.

          daarna krijgt de plant zijn voeding via de aarde(wortels) en de zon(blaadjes)
          succes

          Comment

          Bezig...
          X