Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje voeding Royal Kush zaden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje voeding Royal Kush zaden.

    Korting op 420shop
    Ik ben 30 April begonnen met het ontkiemen van mijn Royal Kush zaden en ze staan nu mooi voor te groeien bij mij op de vensterbank.
    tegen de tijd dat ze groot genoeg zijn wil ik ze naar buiten gaan zetten, dus wou ik van te voren alles buiten alvast klaar gaan maken.

    Nu heb ik achter het huis een tuintje waarvan de planten er al uit zijn gehaald alleen weet ik niet of er wel genoeg voeding in de grond zit
    om ze gewoon daarin te zetten en te laten groeien, nu was ik dus van plan de bestaande grond te gaan mixen met gewone potgrond en daarbij misschien
    nog bij voeden met bijv. een Canna Terra.

    Nu is mijn vraag is het uberhaupt nodig om de bestaande grond aan te vullen met potgrond of is dat overbodig.
    en als ik wel potgrond aanvul hebben ze dan niet al genoeg voeding, en is bijvoeden niet wat overdreven.

    greetz,

    negertje

    #2
    Re: Vraagje voeding Royal Kush zaden.

    Je kunt ze gewoon in de grond zetten. Je zulf vanzelf merken of die grond goed is door de bladeren van je plant. Een zak potgrond er doorheen mengen is echter nooit een slecht idee.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Vraagje voeding Royal Kush zaden.

      Oke, mijn plan is nu om het te gaan mengen met een paar zakken potgrond en bij te voeden met Guano Extract van No Mercy, voor de Bloei periode heb ik Sweet Jane 1 & 2 besteld.
      Heb der totaal geen ervaring mee dus uitleg en tips over het gebruik van No Mercy Guano Extract en Sweet Jane is meer dan welkom.

      Comment


        #4
        Re: Vraagje voeding Royal Kush zaden.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...efixid=NoMercy

        Hier eens beginnen de verslagen te lezen

        Comment


          #5
          Re: Vraagje voeding Royal Kush zaden.

          het is heel simpel om buiten te kweken de grond die er nu is zal wel goed zijn maar als je er een paar zakken potgrond bij doet is het al helemaal goed
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Vraagje voeding Royal Kush zaden.

            ik ben wat kweek verslagen gaan lezen in de gegeven link hierboven maar ik was benieuwd naar het aantal ml No Mercy Guano Extract op hoeveel liter water en hetzelfde voor de sweet jane.
            en in de kweek verslagen die ik lees word dat niet aangegeven. ik heb de flessen nog niet ze zijn in bestelling maar het zal waarschijnlijk op de fles staan. ik ben gewoon nu al nieuwschierig

            Comment

            Bezig...
            X