wat te doen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Roek
    Retired
    • Mar 2012
    • 4

    #1

    wat te doen

    Korting op 420shop
    M'n plantje begint om te vallen, iemand tips/advies, eerste plantje.
    bedankt

  • supersilverhaze
    Banned
    • Mar 2010
    • 182

    #2
    Re: wat te doen

    heeee misschien een bamboe stok ernaast zetten en daar aan vast maken doe k teminste altijd

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: wat te doen

      stijger huren,en goed verankeren,chemische ankers gebruiken,dan kan stormen wat het wilt maar je plantje blijft staan

      Comment

      • Roek
        Retired
        • Mar 2012
        • 4

        #4
        Re: wat te doen

        maar niet knippen of iets anders?

        Comment

        • Abel
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 834

          #5
          Re: wat te doen

          je kan fimmen of toppen,
          krijgt een veel dikkerre stam

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: wat te doen

            gewoon om laten vallen, dat noemen ze LST!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • mister frank
              Retired
              • Nov 2009
              • 785

              #7
              Re: wat te doen

              1 of 2 internodes terug toppen, ben niet voor dat ondersteun gedoe te vinden
              worden ze alleen maar zwakker van en dat is echt maar niks zeker niet voor buiten planten
              maar in mijn ogen ziet je plantje er stevig uit?

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: wat te doen

                Als het een autoflower is mag je die niet toppen !
                Ik zie ze ook niet zo snel omvallen, of bedoel je dat ze wat slap hangt soms, dan moet je daar de oorzaak van zoeken mss.

                Vul je pot bij tot de rand en zet er een stok naast, of maak van kippegaas iets om de plant heen ofzo.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Roek
                  Retired
                  • Mar 2012
                  • 4

                  #9
                  Re: wat te doen

                  bedankt

                  Comment

                  Bezig...