Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaadjes sterven af.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blaadjes sterven af.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik vroeg mij af wat ik moet doen, ik heb 3 buiten plantjes (eerste kweek) 1 gaat heel goed en 2 zijn wat slapper en dunner maar bij die dunne sterven de blaadjes een beetje af en vroeg ik mij af wat ik hier mee moet doen, afknippen of iets dergelijks? Verder staan ze tegen mn schuur aan waar de meeste zon komt. De 2 zwakken staan nu in de schaduw.

    Mvg

    #2
    Re: Blaadjes sterven af.

    Welke blaadjes? De onderste? Bovenste? Plaats eens een foto, dan kunnen de experts hun mening loslaten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Blaadjes sterven af.

      Het zijn de onderste blaadjes.
      Last edited by SuperPobin; 5 June 2012, 19:00.

      Comment


        #4
        Re: Blaadjes sterven af.

        M'n plantjes beginnen nu steeds meer te hangen, ik geef ze iedere ochtend water en me dit weer ook als ik 's middags thuis kom maar toch blijven ze hangen, enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Blaadjes sterven af.

            Heel erg bedankt en dat over informatie vrij geven, das dan nu toch al te laat. Als iemand je echt wil vinden, lukt diegene dat toch wel. Alsnog attent dat je me erop wijst maar ik ben er van bewust. Leuk dat je ze trouwens even allemaal bekijkt.

            Comment

            Bezig...
            X