Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meerdere jaren laten staan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Meerdere jaren laten staan?

    Korting op 420shop
    Ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ik de topjes van mijn autoflower zo afknip dat ik de plant niet echt beschadig, en gewoon laat staan.
    Kan de plant overleven na de bloei en reveggen? Ik vraag dit niet omdat ik volgend jaar weer van die plant wil oogsten, maar het lijkt me wel eens leuk om te doen.
    Groetjes
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower


    #2
    Re: Meerdere jaren laten staan?

    Zover ik weet gaat een autoflower sowiezo kapot omdat ie licht onafhankelijk bloeit en je dus niet zn vegetatieve fase kan sturen.
    Suc6 en Smookse

    Comment


      #3
      Re: Meerdere jaren laten staan?

      Wat gebeurt er als je een paar jaar lang je plant op 18/6 licht houd? Blijft hij dan maar groeien?

      Comment


        #4
        Re: Meerdere jaren laten staan?

        een autoflower kan je niet reveggen.

        Comment


          #5
          Re: Meerdere jaren laten staan?

          OK en stel het is een andere plant?
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Meerdere jaren laten staan?

            een gewone plant kan je reveggen mits deze sensemilia (niet bestoven) is. Een bestoven plant maakt bepaalde hormonen aan die de plant doen afsterven en een reveg is dan ook niet mogelijk. Een sensemilia plant kan je echter wel opnieuw de goeifase in krijgen door deze een week of 4 20/0 of18/6 te geven. dan gaat dat geween weer de groei in. Dit kan zolang de plant gezond is eindeloos doorgaan.

            Comment


              #7
              Re: Meerdere jaren laten staan?

              Ik doe nu een reveg test met een lowryder man. Ik zal de resultaten hier vermelden. Monty, ik wil je graag geloven, maar nog liever ben ik eigenwijs
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X