Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gehandicapt plantje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gehandicapt plantje

    Korting op 420shop
    Had al eerder een topic over dit plantje geopend, toen ze nog heel klein was. De vraag was of dit nog goed zou groeien. "Vast wel" was het antwoord. Nu begin ik toch echt te twijfelen omdat het al weer een tijdje geleden is en ze ziet er nog steeds niet uit..




    #2
    Re: Gehandicapt plantje

    Komen er nieuwe bladeren bij in de groei? Zo ja, dan kun je er zeker nog toppen van af gaan halen. Gewoon laten staan zo! Dat is beter dan weggooien en die oogst missen.
    Komen er geen bladeren bij en zie je ook geen beginnende bladgroei dan kun je 'm wegdoen. Maar ik zelf zou hem houden, neemt toch weinig plaats in, en misschien komt er nog wat moois uit
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Gehandicapt plantje

      Ik was zeker niet van plan om haar weg te doen! Wat je zelf al zegt: "Neemt weinig plaats in!". Was gewoon benieuwd naar jullie voorspellingen. Ze ziet er namelijk erg vercracked uit, haha.

      Ze groeit trouwens wel ietsjes, zoals je vroeg, maar echt heeeel langzaam (vergeleken met de anderen).

      Comment


        #4
        Re: Gehandicapt plantje

        Ik zou der in volle grond zetten geef haar de kans van der leven en ze zal je aardig belonen
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X