blad probleem of gewoon door zon?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wortel87
    Senior Stoner
    Member
    • May 2012
    • 27

    #1

    blad probleem of gewoon door zon?

    Korting op 420shop
    ik was benieuwd of iemand me hiermee kon helpen. (beter er vroeg bij zijn)

    sinds een paar dagen onstaat er op verschillende oude en middeloude bladeren bruine punten op de kartels en punt van het blad.

    het is maar minimaal en met de felle zon van de laatste paar dagen kan ik me daar opzich ook wel in vinden.

    gaarne uw professionele mening

    plantjes zijn nu 2,5 week oud. staan in standaard potgrond. krijgen nog geen voeding. en krijgen kraanwater te drinken..

    20120529_185119.jpg20120529_185214.jpg



    hebben net water gehad btw
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: blad probleem of gewoon door zon?

    Oeps das spint kijk is aan de onderkant van je bladeren
    God was never on your side..

    Comment

    • wortel87
      Senior Stoner
      Member
      • May 2012
      • 27

      #3
      Re: blad probleem of gewoon door zon?

      spint? zeer zekers niet. plantje is 4 dagen geleden nog bespoten met fatsoendelijk gif van de tuinder ivm luis geen beestjes te zien. je ziet reflectie van t water blaadjes zijn verder mooi groen. tgaat zich om het bruine puntje van het blad
      Last edited by wortel87; 29 May 2012, 19:30.

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #4
        Re: blad probleem of gewoon door zon?

        ik zie niks vreemds,in ieder geval geen spint.je zietop deze foto(ik )enkel iets wat lijkt op of n residu van t besproeien of evt lichte schade daarvan.
        maar voor mij zie ik op deze fotos geen spint.
        foto als de plant droog is en dan liever wat dichterbij,dan kunne we beter zien

        Comment

        • wortel87
          Senior Stoner
          Member
          • May 2012
          • 27

          #5
          Re: blad probleem of gewoon door zon?

          zal eens kijken wat ik kan doen
          Last edited by wortel87; 29 May 2012, 21:36.

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: blad probleem of gewoon door zon?

            Volgens mij beeld je jezelf een probleem in. Als je dat kleine bruine puntje bedoelt aan het tipje van het blad, in ieder geval wel. Niets te zien verder. Dat puntje dat een beetje verbrand is, tja dat gebeurt de besten.
            - probeer geen water op je blad te doen in de volle zon
            - geef niet teveel voeding

            Dan zit je safe.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...