Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stervend plantje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stervend plantje?

    Korting op 420shop
    Ik heb 3 plantjes gezet en alle 3 dezelfde behandeling gegeven. Eentje doet het goed, de 2de is gedegradeerd tot slakkenbuffet en de 3de hangt wel heel slap en ziet er imo echt niet goed uit. Intussen al half tegen mijn principes slakkenkorrels gestrooid (ijzerfosfaat).

    Ze zijn ontkiemd in een kleine pot tot ze 15cm waren, daarna in de volle grond rond 20 mei.
    Grond is redelijk zware leem waar brandnetels welig groeien. Een beetje mix van oude konijnen-, schapen- en kippenmest erdoor geroerd in december vorig jaar.
    Ik heb ze misschien wel iets teveel water gegeven, maar ze hebben wel alledrie evenveel gekregen en dan zou de 1ste toch ook slap moeten hangen?
    Wat ook kan zijn is dat de buur met iets heeft gespoten, want alles langs die kant heeft wat last van slapte. Maar er is niks dood, dus dat lijkt me ook onwaarschijnlijk.

    Mijn vraag is natuurlijk: gaan ze't overleven? Ik heb me al een nieuw pakje zaad besteld voor de zekerheid, maar in juni beginnen kiemen is wel nogal laat.


    Arjan's Haze #1
    DSC06179.jpg

    El nino
    DSC06180.jpgDSC06181.jpg

    Trainwreck
    DSC06182.jpgDSC06183.jpg

    #2
    Re: Stervend plantje?

    hey, misschien wat ondersteunen? echt raar dat de stam zo krom groeit...

    ik ben zelf van plan om misschien nog snel een paar autoflowering zaadjes te kopen en die begin juni te doen kiemen, als de zomer dan meevalt hoop ik toch tegen eind augustus nog een oogstje te hebben...

    veel succes
    cheers
    calmos

    Comment


      #3
      Re: Stervend plantje?

      Wow, dit heb ik nog niet vaak gezien. Heb je water gegeven in de volle zon?
      Ze zullen het vast overleven, ze zien er niet stervende - maar wel ongezond - uit.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Stervend plantje?

        Na 3 dagen nog steeds geen verbetering, de top van El nino heb is ondertussen afgebroken en de Trainwreck staat nog wat slapper.
        Alleen de Arjan's haze staat mooi.

        Dat ze zo krom groeien is misschien omdat het hier al een paar dagen serieus heeft gewaaid. Van mij mogen ze zo krom groeien als ze willen, zolang ze maar min of meer naar boven gaan. Maar dit is natuurlijk wel te extreem.

        En nee geen water in de zon enkel voor 6u of na 22u

        Comment


          #5
          Re: Stervend plantje?

          Ze staan volgens mij niet op de juiste grond, ook te droog lijkt wel.

          Comment

          Bezig...
          X