Re: Worden dit zaatjes?
Ja komt allemaal goed het is allemaal aan het wegtrekken gelukkig zie foto .
En nu heb ik nog een probleem nou ja probleem is het niet maar ik heb een plantje heb ik al 2 weken verduisterd
en ik zie nu nog geen teken van voorbloei zou het zijn dat het een autoflower is ? of mssn toch een mannetje?.
Ja komt allemaal goed het is allemaal aan het wegtrekken gelukkig zie foto .
En nu heb ik nog een probleem nou ja probleem is het niet maar ik heb een plantje heb ik al 2 weken verduisterd
en ik zie nu nog geen teken van voorbloei zou het zijn dat het een autoflower is ? of mssn toch een mannetje?.




Comment