Vraagje over vreemde zaailingen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Berre
    Advanced Stoner
    • Aug 2010
    • 60

    #1

    Vraagje over vreemde zaailingen

    Korting op 420shop
    ik zaaide een dikke week geleden 5 erdbeer kruisingen, het zaad was wel al min. 7 jaar oud. Nu zijn er 2 opgekomen en 1 is bezig met het doorbreken van de aarde. De 2 zaailingen laten mij echter weinig goeds vermoeden. Heeft er iemand een idee wat de reden zou kunnen zijn ?
    a1-.JPGa3-.JPGa7-.JPG

    ErdxPurT.JPG
    Last edited by ceBep; 4 June 2012, 22:18. Reden: foto samenvoegen in eerste bericht
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Vraagje over vreemde zaailingen

    Trage start misschien.... wat zint je niet?
    Ik kan aan de hand van je foto's niks bijzonders ontdekken.

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Vraagje over vreemde zaailingen

      Zie ook niks vreemds buiten dat ze nogal nat staan!

      Comment

      • Berre
        Advanced Stoner
        • Aug 2010
        • 60

        #4
        Re: Vraagje over vreemde zaailingen

        OK, bedankt.
        De plantjes hadden juist water gehad, vandaar het nat staan. Maar wat mij niet zint is dat het lijkt alsof er geen leven in zit ... lol zombies ... ik bedoel dat er naast die 2 blaadjes die je ziet op de foto, er verder niets meer zal komen. Ik neem morgen nog eens een kijkje en zie wel.

        Comment

        • Berre
          Advanced Stoner
          • Aug 2010
          • 60

          #5
          Re: Vraagje over vreemde zaailingen

          Idd zombies volgens mij.
          kutx2.JPGkut.JPG
          Wat zou de reden hiervan kunnen zijn ?
          Smoke Ze

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Vraagje over vreemde zaailingen

            Geen zaai- en stekgrond misschien ? (te hoge ec)
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Berre
              Advanced Stoner
              • Aug 2010
              • 60

              #7
              Re: Vraagje over vreemde zaailingen

              losmongoolos.jpg
              Ik vermoed dat het aan het zaad lag want andere soortjes doen het goed in dezelfde omstandigheden.Aangezien het sukkelaartjes blijven lijkt euthanasie mij debeste oplossing. RIP

              Comment

              • edenpro
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 208

                #8
                Re: Vraagje over vreemde zaailingen

                Jeetje dat zijn nu eventjes de lelijkste baby's die ik ooit heb gezien
                The gras is greener at my side

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Vraagje over vreemde zaailingen

                  Is het wel cannabis?
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Berre
                    Advanced Stoner
                    • Aug 2010
                    • 60

                    #10
                    Re: Vraagje over vreemde zaailingen

                    Geen cannabis ? Wat zou het dan kunnen zijn ? Een belladonnazaadje?
                    Omdat het euthanasieteam nog niet is langs geweest staat het plantje er nog steeds. Het begint er wel anders uit te zien.
                    euh.JPGeuh II.JPG
                    Denken jullie dat het de moeite zou lonen om dit plantje toch te laten opgroeien ?

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: Vraagje over vreemde zaailingen

                      Ja! Dat is zeker de moeite waard! Gewoon doen, als je wilt kun je er altijd nog eentje naast zaaien en deze als reserve houden.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...