Newbie vragen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ijzerehenk
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2012
    • 82

    #1

    Newbie vragen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Dit is het eerste jaar dat ik buitenplantjes heb en wou graag even een paar vragen stellen.
    De plantjes staan in 18 L potten met universele potgrond, heb ze gekregen van een vriend (stekkies) en gebruik Ogranic Grow en Flower voeding.
    Ik zet de plantjes smorgens buiten en ´s avonds rond een uur of 11 binnen.

    Overal op internet zie ik staan dat wiet planten 18 uur licht in de groei fase en 12 uur licht in de bloei fase moeten hebben.
    Geld dit ook voor buitenwiet? zo ja, kan het dan kwaat dat ik de plantjes sommige dagen niet op tijd buiten kan zetten IVM werk. (pas rond 10 uur smorgens)
    Of is het mischien beter om de plantjes gewoon elke dag buiten te laten staan in plaats van ´s avonds naar binnen halen?

    Ik heb ook iets raars ondekt met mijn voeding, op de grow voeding staat NPK en op de bloei voeding staat PK. Betekent dit niet gewoon dat het stofje N is weg gelaten bij de bloei voeding? Dan kan ik dus ook alleen grow voeding gebruiken met NPK ?

    Hoop dat ik snel van jullie hoor

    Alvast bedankt.

    Gr
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Newbie vragen

    Antwoord: Ja, ja en ja. Als je wilt weten waarom, gebruik de zoekfunctie.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Newbie vragen

      Ja, ja, ja, nee en nee.
      En vooral veel kweekverslagen lezen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • birdie71
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 156

        #4
        Re: Newbie vragen

        en laat zolang jij aan het lezen bent..
        die buiten wiet.. maar buiten staan..

        sucses.. bidie

        Comment

        Bezig...