Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dieren die wiet eten???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    dieren die wiet eten???

    Korting op 420shop
    Hee medestoners!!!

    Ik heb sinds een paar maanden een prachtige wietplant!
    Maar Hij staat nu nog bij mij in de tuin...
    hij is nu ongeveer 60 centimeter.
    maar in verband met de sterke geur tijdens de bloei ga ik hem binnenkort in een rietveld een eindje van mijn huis zetten.
    Nu is mijn vraag: Zijn er dieren die De cannabis plant eten? Er komen daar namelijk veel reeen konijnen hazen etc...
    Van de slak weet ik dat hij van mijn plantje smult maar dat is gewoon een qwestie van slakkenkorrels eromheen leggen.
    Alvast bedankt!!

    Keep smoking brohters!
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    #2
    Re: dieren die wiet eten???

    Konijnen zijn er dol op, hamsters ook, muizen houden van kiemblaadjes, slakken houden van al het groen. Als een rietplant tegen jouw plant aan leunt, hebben die korrels weinig zin trouwens. Een slak klimt gewoon via dat riet op je plant.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: dieren die wiet eten???

      Oke Bedankt voor de tip! Ik heb ervaring met konijnen bji mijn andere planten ( gewone groenten ) en het werkt erg goed om gewoon 30 centimeter gaas om de stengel van de plant heen te zetten. De slakken is niet een heel groot probleem want de slakken die er komen via een rietstengel zullen gering in aantal zijn. Ik kom 2 x in de week even controleren bij mijn plant en haal dan gewoon de slakken weg. en de slak eet niet in 1x de hele plant kaal.
      Nu maar hopen op een goed seizoen en dan moet alles goed komen
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #4
        Re: dieren die wiet eten???

        'T zal je nog verbazen hoeveel verwoesting een paar slakken aan kunnen richten

        Comment


          #5
          Re: dieren die wiet eten???

          Inderdaad cazuya, dat kan ik bevestigen. Hoe langzaam ze ook zijn, eenmaal op je plant hebben ze al snel wat schade aangericht. Heb er vorig jaar ook een paar op mijn planten gezien, terwijl ik ze in de rest van de tuin niet zag. Ze komen blijkbaar op wietplanten af. Evenals bepaalde rupsen die ook enkele gaten in de bladeren van mijn planten hebben geboord.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: dieren die wiet eten???



            Wantsen kunnen er ook wat van overigens
            Last edited by monty; 7 June 2012, 20:34.

            Comment


              #7
              Re: dieren die wiet eten???

              Vreemde luchtjes helpen soms om groter wild op een afstand te houden.
              brise-continu-lavendel-180gr.jpg
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X