Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenplant herma?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenplant herma?

    Korting op 420shop
    Yo,

    Ik ben bezig met me eerste buitenkweek en nu blijkt dat een van mijn planten een Hermafrodiet is , natuurlijk de mooiste eruit. Ik weet het bijna zeker aangezien er "zaadballetje" hingen en in de toppen witte haartjes zijn gegroeid.

    Wat kan ik met deze plant nu doen, balletjes eraf knippen iedere dag en hopen op rookbare wiet?
    Hoe kan het trouwens dat ze nu al bloeien, ze staan buiten en ze worden niet kunstmatig verduisterd. Door het slechte weer?

    Thnx

    #2
    Re: Buitenplant herma?

    Die zaadballen van jou zijn vermoedelijk geen zaad ballen maar andere dingen.
    Zou is een foto posten van je plant als ik jou was.

    Als je bij een man zijn ballen verwijderd is het dan nog steeds een man Ja of Nee
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Buitenplant herma?

      IMG_1194[1].jpgIMG_1193[1].jpg

      Beide plaatjes zijn van dezelfde plant. Bij de 4 vertakkingen zie je duidelijk 2 zaadzakjes. PS. ik vind het soiezo raar dat hij nu al in bloei staat? Iemand die weet hoe dit kan? Staat 24/7 buiten.

      Comment


        #4
        Re: Buitenplant herma?

        ziet er zo niet uit als een herma
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Buitenplant herma?

          Ik zie er ook geen herma in terug. Je hebt waarschijnlijk een autoflower als hij nu begint te bloeien.
          Een zaadzakje is iets anders dan een zaadbal. Een calyx aan het bladoksel groeit langer door en is dus ook dikker dan 'normaal'. Hoe dat komt? Hij is er eerder dan de toppen. Hoe je dat kunt verwarren met een zaadbal? Niet goed HIER gekeken
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Buitenplant herma?

            Mmm wazig, ik dacht zelf wel dat Herma was omdat het duidelijk redelijk grote balletjes zijn en erin een soort zaadjes zaten, kleine witte bolletjes... maar ik ben nog een leek. Ik zal over een paar weken nog wel een foto plaatsen. LR2 ik had best veel foto's bekeken maar ik ga af op jullie mening, toch zet ik hem voor het zekere een aantal meter verderop. Voordat me vrouwen worden "versierd". Wel raar dat het auto's zijn.... beide staan al 2 maanden en beginnen pas sinds deze week te bloeien,ruiken. Zou het door het slechte weer kunnen komen?

            Comment


              #7
              geel van kleur, en niet wit, bruin of groen zoals de kleuren die je in damestoppen terugziet. Je krijgt dan ook gele aanslag op je blad door het vallen van het stuifmeel. Als je die symptomen niet ziet, kun je ze met een gerust hart bij elkaar zetten.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X