Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Graag jullie mening...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Graag jullie mening...

    Korting op 420shop
    Hallo.

    Ik ben met mijn tweede poging bezig een kweekje op te zetten.
    Eerdere poging is totaal mislukt, alle plantjes dood.
    (te veel meststoffen en misschien nog van alles dat niet goed ging)

    Nu 4 nieuwe autoflowers in een pot laten groeien. Het idee was om ze in het wild (guerillia) te laten groeien.
    Maar momenteel gaat het op het balkon en in de vensterbank ook erg goed, al zeg ik het zelf.

    Het zijn 4 autoflowers (Polar Express) en 1 White Widow. De White Widow ga ik binnenkort nog een keer overpotten.
    De autoflowers laat ik maar lekker staan.

    Zoals ik al aangaf lijkt het erg mooi te gaan. De autoflowers staan al mooi in bloei en de White Widow groeit vrolijk verder.
    Ik wil graag jullie mening en/of advies. Wat kan beter?

    Ik geef de bloeiende plantjes nu bijna dagelijks een beetje water. Ze staan binnen no time droog en lusten lijkt mij wel wat.
    De White Widow heeft minder water nodig. Klopt dat?

    Ik geef heel af en toe een klein beetje vloeibare voeding met de nodige meststoffen. (NPK 8, 8, 8. Is dit goed?)

    1 autoflower heeft een beetje vreemde bladeren, puntjes krullen op en worden lichter van kleur. Wat kan dit zijn?

    Verder heb ik geexperimenteerd met het toppen van een plantje. Of dit nu heel succesvol is geweest, geen idee.
    Het plantje bleef altijd al een beetje achter op zijn zusjes, dus daar heb ik maar iets mee geprobeerd.
    Er komen nu twee hoofdtoppen aan.

    Zie verder de foto's voor het resultaat.

    SL380078.jpg SL380079.jpg SL380082.jpg SL380084.jpg SL380085.jpg SL380087.jpg SL380088.jpg

    #2
    Re: Graag jullie mening...

    gewoon zo laten staan er goed bij hoor
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Graag jullie mening...

      Tnx!

      Comment


        #4
        Re: Graag jullie mening...

        Niets forceren, uiteindelijk hebben ze minder zorg nodig dan je ze er soms wil geven.
        Ze staan er mooi bij, succes
        The gras is greener at my side

        Comment


          #5
          Re: Graag jullie mening...

          Gewoon zo laten gaan, als het kan iets grotere pot nemen en wat minder wateren. Ziet er nu goed uit hoor, de voorgaande tips zijn echter kleine puntjes voor verbetering
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X