Onderste bladeren hangen heel erg slapjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • JensV
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • May 2012
    • 17

    #1

    Onderste bladeren hangen heel erg slapjes

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb 5 Skunk Automatics staan (http://weedseedshop.com/wiet-zaden/v...-autoflowering).
    De kweek is vrij goed verlopen buiten wat last gehad van mineerders en hier en daar en bladluis maar heel snel kunnen oplossen
    Nu staan ze in de 6de bloeiweek en hangen de onderste bladeren nogal slap vind ik.

    Foto van de mineerders hun werk:


    Foto van de plant in goede conditie:


    Foto van de onderste hangende bladeren: (+ plantje dat uitzonderlijk om onbekende reden klein gebleven is)


    Weten jullie hoe dit zou kunnen komen?
    En zijn er nog opmerkingen en/of tips?
    Ik hoor ze graag!
  • sonnema
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 107

    #2
    Re: Onderste bladeren hangen heel erg slapjes

    Kan de foto's niet bekijken, zou ze even opnieuw uploaden als ik jou was!

    Comment

    • JensV
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • May 2012
      • 17

      #3
      Re: Onderste bladeren hangen heel erg slapjes

      WP_000018.jpgWP_000019.jpgWP_000017.jpg

      Comment

      • sonnema
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 107

        #4
        Re: Onderste bladeren hangen heel erg slapjes

        eerste foto lijkt volgensmij op tmv, heb hier persoonlijk geen ervaring mee dus zou even wachten op bevestiging van iemand anders.

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Onderste bladeren hangen heel erg slapjes

          Te lange bladstelen misschien? Het gewicht aan water in het blad is meer dan de bladsteel kan dragen, dat is duidelijk. Te warm in je greenhouse? Ik heb eerlijk gezegd geen idee.
          Ik vind het gek dat je planten een boel takken missen. Daar wordt de hoofdtop niet veel groter van zo te zien.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Onderste bladeren hangen heel erg slapjes

            Inderdaad, waar zijn de zijtakken gebleven ?
            Mik er 'ns een liter water in ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Nederhigh
              Super Grower
              Lucky Member
              • Apr 2012
              • 1831

              #7
              Re: Onderste bladeren hangen heel erg slapjes

              Het is volges mij een teken dat je plant te weinig voeding krijgt. Vooral in bloeiweek 5 6 en 7 heeft je plant natuurlijk meer voeding nodig
              dan normaal. Je plant haalt nu de voedingstoffen uit je onderste bladeren om het naar
              de bloemen van je plant te transporteren.
              Geef je plant mischien wat extra voeding/water
              grtz. Nederhigh

              Comment

              Bezig...