Zowel mannelijke als vrouwelijke verschijnselen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Chamaeleo
    Retired
    • Jan 2009
    • 10

    #1

    Zowel mannelijke als vrouwelijke verschijnselen?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Heb nu een aantal weken een plantje in m'n tuin staan, autoflower Aurora borealis.
    Deze staat ongeveer 3weken in de bloei denk ik, maar is het mogelijk dat er zowel vrouwelijke als mannelijke verschijnselen zijn? (zie foto)
    En zo ja, moet ik de mannelijke dan weghalen ofzo?
    Kun je ook uw algemene indruk van de plant geven?
    Het plantje is 55cm hoog, heeft nooit extra voeding of iets dergelijks gehad.
    Alvast bedankt!
    Thomas
    totaal.jpg
    huh.jpg
    hoofdtop1.jpg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Zowel mannelijke als vrouwelijke verschijnselen?

    Classic, kijk eens in wat andere topics met dezelfde vraag. We kunnen niet aan de gang blijven met zeggen dat pistils in de bladoksels vrouwelijk zijn, en niet eens lijken op een mannelijk geslachtsdeel. Als je een mening wilt over je plant, plaats hem dan in een kweekverslag. Zoek eens wat rond!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Chamaeleo
      Retired
      • Jan 2009
      • 10

      #3
      Re: Zowel mannelijke als vrouwelijke verschijnselen?

      Excuses, je hebt groot gelijk.
      Thx

      Comment

      Bezig...