Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • b0riis
    Banned
    • Jul 2011
    • 1280

    #16
    Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

    [QUOTE=SeniorSmoker;300596] Dan laat ik die mannen gewoon op natuurwijze bloeien.QUOTE]

    Ik hoop voor jou dat het geen mannen zijn haha

    Comment

    • SeniorSmoker
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2012
      • 36

      #17
      Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

      Touché B0riss

      Comment

      • b0riis
        Banned
        • Jul 2011
        • 1280

        #18
        Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

        Haha Laat het maar weten als ik je kan helpen met je "mannen"

        Comment

        • mister frank
          Retired
          • Nov 2009
          • 785

          #19
          Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

          man man, wa nen kerel planten zien er prachtig uit dus geen stress, & voor het verduisteren vraag je moeder er bij? of koop wat lichtere plastiek of maak wat met stokken zodat je ze er simpel en snel overkruigt, moet toch lukken

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #20
            Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

            Dat zal geen regenwater zijn tussen dat dubbele dak, maar condens, dat niet weg kan.
            Leuk kasje zo, 't is wel wat vol. Als je gaat toppen zal het nog voller worden, en da's niet best voor de luchtvochtigheid.
            Ik zou flink wat dieven, maar tijdens de bloei zul je waarschijnlijk toch wat plastic moeten weghalen om geen toprot te krijgen.
            Ventilatie is van levensbelang voor je toppen.

            So far, so good, plantjes staan er goed bij.
            Als je nu gaat verduisteren win je minstens 3-4 weken, en dat kan net genoeg zijn.
            Over een maandje kun je stoppen met verduisteren, dan is er buiten nog maar 13u licht en blijven ze wel in bloei.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • kinkydj
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2012
              • 283

              #21
              Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

              Heb je al vastgesteld of het mannen of vrouwen zijn???

              Comment

              • SeniorSmoker
                Senior Stoner
                Member
                • Aug 2012
                • 36

                #22
                Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

                Heb ik gedaan, bedankt voor de tip

                Comment

                • SeniorSmoker
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2012
                  • 36

                  #23
                  Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

                  Eindelijk iemand met een concrete vraag op het juist moment, ik bekijk die planten elke dag als een freak naar die oksels. Ik heb al genoeg foto's gezien op het web, das gewoon niet concreet genoeg en gevraagd aan mensen wat de symptomen zijn. Ik zie bij 3 planten haartjes. Men spreekt in de volksmond over haartjes, haartjes, en haartjes. Natturlijk zie ik haartjes. 2 fijne sprietjes uit de een zakje. Is dat een goed teken?

                  Het valt mij op dat er 2 planten die "haartjes sprietjes niet vertonen of zwak of juist dat je ze niet kan zien, maar als ik klokjes zie of een tros of whathever word ik paranoia.

                  Er was 1 plant die er vond ik anders uitzeg in die "oksels" en de onder te toppen, ik was daar zo paranaoia over dat ik die gekilled heb.

                  Er is nog 1 plant uit de serre (4 planten totaal) waar ik ook paranoia over ben. Der is precies iets dat wat ik bij deze plant niet zie en wat ik bij die andere 3 wek zien.

                  Attent voor uw vraag.

                  Thx

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Eindelijk iemand met een concrete vraag op het juist moment, ik bekijk die planten elke dag als een freak naar die oksels. Ik heb al genoeg foto's gezien op het web, das gewoon niet concreet genoeg en gevraagd aan mensen wat de symptomen zijn. Ik zie bij 3 planten haartjes. Men spreekt in de volksmond over haartjes, haartjes, en haartjes. Natturlijk zie ik haartjes. 2 fijne sprietjes uit de een zakje. Is dat een goed teken?

                  Het valt mij op dat er 2 planten die "haartjes sprietjes niet vertonen of zwak of juist dat je ze niet kan zien, maar als ik klokjes zie of een tros of whathever word ik paranoia.

                  Er was 1 plant die er vond ik anders uitzeg in die "oksels" en de onder te toppen, ik was daar zo paranaoia over dat ik die gekilled heb.

                  Er is nog 1 plant uit de serre (4 planten totaal) waar ik ook paranoia over ben. Der is precies iets dat wat ik bij deze plant niet zie en wat ik bij die andere 3 wek zien.

                  Attent voor uw vraag.

                  Thx
                  Last edited by SeniorSmoker; 16 August 2012, 22:44.

                  Comment

                  • b0riis
                    Banned
                    • Jul 2011
                    • 1280

                    #24
                    Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

                    Ermm dus je weet niet zeker of het een mannetje of vrouwtje is maar toch dood je hem omdat je even gek word? Oke.. Dom.

                    Kijk gewoon naar die foto die kinkydj heeft geplaast op de vorige pagina!
                    Zet anders hier wat foto's op dat wij kunnen kijken voor je, maar niet zomaar planten omhakken omdat je eventjes doordraaid.. Dat is gewoon ZONDE

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #25
                      Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

                      Geduld is nog steeds een schoone zaak, man/vrouw; alles wijst zich op zijn tijd en tijd heb je genoeg ...... van wietroken word je toch niet paranoia of wel?

                      Comment

                      • Cannabal Lector
                        Special member
                        Lucky Member
                        • May 2011
                        • 758

                        #26
                        Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

                        verduisteren kan ook door een vuilniszak over je plant te doen

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        verduisteren kan ook door een vuilniszak over je plant te doen
                        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                        :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


                        sigpic

                        Comment

                        • hezowiene
                          Senior Stoner
                          • Aug 2012
                          • 47

                          #27
                          Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

                          dat is niet zo heel slim frank met een vuilniszak kan nogal vochtig worden onder die zak en verhoogt zeker de kans op toprot

                          Comment

                          • kinkydj
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2012
                            • 283

                            #28
                            Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

                            Kom op senior, we willen nu de foto's zien van de planten waar je paranoïde van wordt.
                            Als je toch bezig bent, doe van allemaal een duidelijke foto en dan komen we er met z'n allen vast wel uit.

                            Comment

                            • SeniorSmoker
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Aug 2012
                              • 36

                              #29
                              Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

                              begrepen, ik doe nu het nodige
                              Last edited by SeniorSmoker; 17 August 2012, 17:46.

                              Comment

                              • SeniorSmoker
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Aug 2012
                                • 36

                                #30
                                Re: Eerste kweek met problemen op komst ! Dringende hulp gevraagd

                                sorry mannen, de foto's zijn mislukt, allema te onduidelijk, ik heb meer dan een uur gespreeld met de settings van dien kodak, van dicht bij zijn het gewoon onscherpe foto's. Weet niet waarom.

                                Comment

                                Bezig...