Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

trichomen / kleuren filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    trichomen / kleuren filter

    Korting op 420shop
    Hallo een ieder

    Wij zijn 100% nieuw hier, ik had al even op het forum doorgelezen, geregistreerd, geintroduceert, en nu hebben wij een vraag over jawel.... trichomen en foto grafie.

    Wat is de beste manier om een foto te maken van de trichomen, kleur filter, of neutraal light, lamp, zoom 100->1600,

    Ik heb wel wat foto's gemaakt
    Attached Files

    #2
    Re: trichomen / kleuren filter

    en/of kan een plant/foto geoogst worden ?? ben rete benieuwd...

    thx

    Comment


      #3
      Re: trichomen / kleuren filter

      Nou, ik prefereer blauw/fel wit licht. Daarmee zorg je dat alle dieptedetails goed tot hun recht komen, en de kleur nog redelijk natuurlijk blijft. Maar ik ben geen camera expert.
      De plant op de foto mag nog even. Ik zie weinig amber in de trichomen, die bijna allemaal helder van kleur lijken.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: trichomen / kleuren filter

        Hmm oke, en hoelang is nog even??? heb je enig idee? we vertrekken over 3 weken naar italie...... zucht....

        Ciao

        Last edited by Jandan; 18 August 2012, 10:03.

        Comment


          #5
          Re: trichomen / kleuren filter

          dan zou ik iig 2 weken geduld hebben ...
          maar hoe wil je drogen als je er niet bent ? met het oog op toprot
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment


            #6
            Re: trichomen / kleuren filter

            Hi Audio...

            Sry ik was er ff een paar dagen uit.... vandaar

            Nee zoals ik al zei, ik ben een beginner en ik/vriendin zetten ze ook binnen als het regent (ze staan in potten, te klein maar goed...)
            Nu bloeien ze al een tijdje, en alle haren zijn nog extreem wit (hier en daar wat bruine) ... ook het amber wil nog niet vlotten...... zucht....
            over toprot maak ik me echt geen zorgen (of ben ik naief??) ik zou ze wel graag willen oogsten voor idd de vakantie 1.5week to go..

            Ik hoop maar op het beste, maar volgend jaar doe ik het wel ff anders idd

            Drogen? : ik dacht aan in de vakantie hangend in de (niet vochtige kelder) en in het donker ofc....

            Bedankt Ciao

            Comment


              #7
              Re: trichomen / kleuren filter

              witte haren zeggen niets bruine evenmin
              tja wat is wijsheid miss is ze juist wel klaar als je terugkomt maar ja dan kan ze niet droog gezet worden met dus kans op toprot :s
              niet vochtig word wel vochtig als er wiet te drogen hangt
              iets van afzuiging is wel aan te raden
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment

              Bezig...
              X