Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onweer tijdens bloei... ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    onweer tijdens bloei... ?

    Korting op 420shop
    Hee medestonerss!!
    ik heb al vaker op dit forum gelezen en ook van andere kwekers dat je 's nachts nooit bij je planten moet gaan kijken tijden de bloei omdat het kleinste beetje licht de bloeicyclus kan verstoren.
    ik ben zelf een amatuer en heb dit jaar mijn eerste plant. ( buiten ) ik heb haar nu in een afgelegen gebied staan zonder kunstlicht.
    maar ik vroeg me af. als het nou eeen nachtje stevig onweert zou het licht van de bliksem dan ook de bloeicyclus kunnen verstoren?

    Ik ben een amateur en als dit een hele domme vraag is dan moet je het zeggen

    grtz. Nederhigh!
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    #2
    Re: onweer tijdens bloei... ?

    geloof van niet, wel is het zo mocht het inslaan op je plantje is het in ieder geval de dag erna droog.!!

    Comment


      #3
      Re: onweer tijdens bloei... ?

      Geen domme vraag, maar wel een aparte! 'het kleinste beetje licht' geld alleen voor de binnenkweek. Waarbij 's nachts de lampen uit zijn, en alles pikkedonker is.. Maar zelfs daar kan een beetje verstoring weinig kwaad. Buiten heb je nog schijnende sterren en een reflecterende maan. Het is nooit 100% donker, want je kunt in het 'donker' buiten nog zien waar je loopt. Bliksem kan geen kwaad qua licht. Maar spotlampen met bewegingssensoren, straatlantaarns en tuinverlichting kunnen alles flink in de war schoppen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X