Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nou, godverdomme! Die zoek ik dus ook al jááááren. Een uitheemse hybride doorgekweekt in de krochten van de Amsterdamse onderwereld. Ze zeggen dat het om een genetische manipulatie uit de tweede wereldoorlog gaat, die ooit gestolen is van Duitsland door de Russen en daarna 'verdwenen' is. Volgens Amerikaanse onderzoekers is deze soort vanuit Rusland via Afghanistan naar India gebracht, waarna ze hem aan sjamanen gaven die hen voorspoed zouden brengen. Maar niemand weet wat er echt gebeurd is, het enige wat men wel weet is dat hij uiteindelijk op dook in Zuid Afrika. Waar de slum-lords en guerilla-koningen er goud geld aan verdienden. Een Amsterdammer heeft ze ooit mee terug gebracht, maar een half jaar later heeft nooit meer iemand iets van hem gehoord. Daar zijn hele boeken over joh! Het moet een van de potentste soorten zijn ter wereld, een van de enige waar je een overdosis van kunt krijgen. Hoe kom je aan dat zaad?
Ik vind de kennis op dit forum wel heel erg gering: het eerste plantje is zonneklaar "een penis agraricus" en het andere "een penis aqua rosalia".
Ben ot bitkilerin ne olduğunu benim soru. iyi bir cevap düşündüm ...... ama yapılacak eğlenceli düşünüyorsanız .. onlar iyi veya iyi ot bitki olmuştur olmadığını görürsünüz artık gerek ..
ama burada kaydolun insanlar. gemide gelip, çünkü kelime
Eğer sadece bir kez çeviri yapmak için daha böyle düşünüyorsanız
Aptal Hollandalı değilim
Ik weet wat mijn vraag is wiet planten. Ik dacht dat een goed antwoord ...... maar ik denk dat leuk om te doen .. zul je zien dat ze niet langer nodig om een goed of goed kruiden planten hebben ..
maar de mensen die zich hier aanmelden. aan boord komen, omdat het woord
Als u denkt dat slechts een keer voor de vertaling
Ik ben niet dom Nederlands
Comment