Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

advies ?? plant word geel en staat in de bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    advies ?? plant word geel en staat in de bloei

    Korting op 420shop
    hallo ,

    Ik ben met me eerste buiten kweek bezig heb nu 4 planten waarvan 2 indica en 2 sativas weet de soorten verder niet de andere drie staan er nog goed groen bij , maar 1 plant krijgt nu gele bladeren heb hem gisteren overgeplant naar een 80l speciekuip ze stonden eerst in een bak van 45l ik geef voeding bloomstimulator en 1 component soil nutrition van bcucz z ben ik te laat of is dit normaal ??? please help

    #2
    Ik zie de foto's niet , of ben ik alleen met dit probleem?

    Comment


      #3
      Re: advies ?? plant word geel en staat in de bloei

      Nee ik kan hem ook niet zien.

      Comment


        #4
        Re: advies ?? plant word geel en staat in de bloei

        attachments zijn kapot, zou je ze nog eens kunnen uploaden? Geef eens wat meer info als het kan, bloeien je planten al? Hoe lang al? Geef je veel water? Gebruik ook punten en komma's, dat scheelt weer in de moeilijkheidsgraad van het lezen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: advies ?? plant word geel en staat in de bloei

          heb ik ook eens gehad na overpoten maar als er niet teveel bladeren zijn die afsterven dan trekt hij wel weer bij denk ik.

          Comment


            #6
            Re: advies ?? plant word geel en staat in de bloei

            Het is goed om zulke plezier hobby, voor uw vraag, ik denk dat je kunt wat info over wiki te vinden. jammer dat ik ben niet bekend met deze.

            Comment

            Bezig...
            X