Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

frisian dew

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    frisian dew

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    wie kan mij vertellen hoever deze frisian dew is?
    ik heb voor het eerst een paar plantjes...en heb het forum al aardig doorgespit en kan voor mijzelf niet echt duidelijkheid vinden (haartjes zijn grotendeels al bruin maar nog weinig thc op de bladeren)
    oja ik heb mij een tijd geleden al eens voorgesteld, maar ben verder niet echt een forum type wel lees en leer ik veel informatie, ik hoop niet dat datmij aangerekend word2012-10-02 14.06.33.jpg
    2012-10-02 13.49.49.jpg 2012-10-02 13.50.17.jpg2012-10-02 13.49.58.jpg
    Groeten Eddie

    #2
    Re: frisian dew

    Heb je dagen geteld vanaf bloei?
    Gefaseerd oogsten kan ook altijd dan vind je de sweed spot kwa oogst tijd als je de volgende keer weer je soortje kweekt.

    Comment


      #3
      Re: frisian dew

      nee de dagen niet geteld...dom dom dom , een ruwe schating 6/7 weken.
      de ene plant is ook veel eerder gaan bloeien dan de andere en loopt ook ver achter.
      voor degene die denken wat een vreemd model planten... ze stonden ook boven het schutting uit. ik had er ook meer (4) maar de hond vond het nodig (aantal weken terug) er als en malle mee te gaan rossen, ik heb er 2 kunnen redden en door deze eerste hulp te verlenen met draad, afplaktape, panty e.d hebben ze het gered.
      zit te denken om de dame die het verst is vd week te oogsten.
      2012-10-02 15.14.27.jpg

      Comment


        #4
        Re: frisian dew

        Schaf een microscoopje aan en controleer de trichromen

        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: frisian dew

          Ziet er goed uit jongen! Bij de meeste buitenplanten zit er nou eenmaal niet zoveel thc aan de bladeren heb ik ook.. dat word eraf gewaaid ofzo
          ik denk dat je deze meid wel kan oogsten maar beter is om nog een weekje te wachten... of indd een microscoopje aan te schaffen om de trichoompjes te bekijeken.
          Ik ga zondag ook lekker oogsten!! want dan hebben we het laatste beetje mooi weer wel gehad. en dan word het feest!! #schaarhasj ~!

          grtz.Nederhigh
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #6
            Re: frisian dew

            ziet er een lekker paftje uit je kan het best zien aan de trichomen met een klein microscoop kost niet zoveel grtz

            Comment


              #7
              Re: frisian dew

              bedankt voor de reacties en advies!
              zal ook eens kijken voor een klein microscoopje.

              Comment


                #8
                Re: frisian dew

                maar ben verder niet echt een forum type wel lees en leer ik veel informatie, ik hoop niet dat datmij aangerekend word
                Dat reken ik je zwaar aan, in positieve zin! Goed bezig! succes met je plantjes!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: frisian dew

                  haha.thanks

                  Comment


                    #10
                    Re: frisian dew

                    Oorspronkelijk geplaatst door nederhigh View Post
                    ...Bij de meeste buitenplanten zit er nou eenmaal niet zoveel thc aan de bladeren heb ik ook.. dat word eraf gewaaid ofzo...
                    Ghehehe

                    Maarre, tricho's bekijken ja, altijd een goed plan.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: frisian dew

                      tricho's net bekeken door een el chepau micriscoop...wat ik er uit wijs worden kan is dat ze nog doorzichtig met een lichte verkleuring hebben...word vervolgd..

                      Comment


                        #12
                        Re: frisian dew

                        Heb dit jaar ook een Frisian Dew staan en deze moet nog een weekje.
                        Zit al in week 8 van de bloei.
                        Vind trichomes checken op paarse wiet niet zo makkelijk ivm de kleur (amber trichome op paarse toppen), kan ook aan de kleurinstellingen van mijn usbmicroscoopje liggen natuurlijk .
                        Check zeker het topic van Smokey ivm oogsten op basis van de trichomes http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...gste+trichomes
                        Ben benieuwd naar je vervolg .

                        Groetjes wamy
                        Last edited by wamy; 6 October 2012, 09:55. Reden: Trichomeslinkje toegevoegd

                        Comment


                          #13
                          Re: frisian dew

                          Het vervolg; afgelopen woensdag besloten de plant te oogsten, de grootste bladeren er af geknipt en de hele plant ondersteboven in het donker gehangen voor 2 dagen.
                          Vrijdag de rest wat bijgeknipt en de takken nu op goed geisoleerde zolder gehangen, het leek allemaal goed te gaan...supertoppen voor een eerste eigen kweek dacht ik.
                          Tot ik vandaag controle deed...schimmel op 3 toppen.. de beschimmelde gedeeltes er af geknipt, wat gaat hier verkeerd? waren de toppen te nat,de ruimte op zich is niet vochtig, wat doe ik fout. Is het een idee om de toppen in huis te drogen in een doos, wie kan mij een goed advies geven?
                          2012-10-04 14.19.23.jpg2012-10-05 15.51.53.jpg2012-10-05 15.52.25.jpg

                          Comment


                            #14
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ight=droogdoos
                            Veel succes

                            Groetjes wamy

                            Comment


                              #15
                              Re: frisian dew

                              Uhm, ik droog in kartonnen dozen nooit problemen met schimmel heb ook pas 2x gedroogd hoor.
                              Kijk even me verslag dan zie je hoe ik het doe.

                              Comment

                              Bezig...
                              X