Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het weer dat eraan komt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Het weer dat eraan komt

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb een buitenplant (eerste keer Northern Light) in volle grond. De bloei is ingezet eerste week van september (wat spijtig was gezien dit een vroegbloeier zou moeten zijn), dus normaal is de oogst voor de laatste week van oktober?
    Nu zoals jullie zelf buiten kunnen zien komen er erg regenachtige/koude dagen aan.
    Laat ik de plant gewoon verder bloeien of maak ik een afdakje voor die meid? Ik vrees die verloekte toprot; ik zie nog geen bruine plekken maar de haartjes krullen gek over de hele plant (zal wschl wel normaal zijn).
    Heb je met een afdakje niet het probleem dat je de wind uit de plant houdt? Btw de plant is +/-1.7m hoog en +/-2m in diameter.
    Nog een laatste vraagje ter afsluiten; welke plant was het snelste in bloei dit jaar (zonder verduisteren)?


    Thnx

    #2
    Re: Het weer dat eraan komt

    Allemaal vragen die vaak gesteld zijn Sens. Gebruik de zoekfunctie eens, desnoods google met jointjedraaien in de zoekopdracht! Als je een snelle plant wilt: neem een autoflower.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X