Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

    Ik ben niet zo heel goed met toprot maar ik zie dat je veel te veel voeding geeft.
    Ik heb dat probleem ook als ik 2 x gewoon water geeft gaat het over en worden mijn bladeren terug groen,zonder puntjes.

    Voor de ander vraag ik zou nu beginnen met graven.
    Succes

    Dat puntjes komen ook vaak als je water op je plant spuit onder lamp of zon.

    Comment


      #3
      Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

      Buiten laten staan for sure. Binnen in het halfdonker krijgen schimmels de overhand, je plant gaat achteruit en zijn weerstand ook. Lichte ruimtes zijn altijd beter, zonlicht is het beste. Ik zou het op een akkoordje gooien, en het beetje rot voor lief nemen in de buitenstand die je nu hebt. Uitgraven en verplaatsen betekent automatisch stress voor je plant, dat kan goed uitpakken, maar over het algemeen gaat het daarna slechter. Iets minder voeden, of helemaal stoppen lijkt me nu het beste. De verbrande bladpunten rotten immers sneller dan de levende groene bladeren. White widow zou het goed moeten doen buiten, dus die twee weken zou zeker moeten lukken zonder al teveel schade. Controleer gewoon regelmatig wat toppen, en bij rot die top +10cm daaronder afknippen. De rot verwijder je pas NA het afknippen, ver weg van je plant, anders verspreidt het zich rondom je plant en loop je kans dat je de wond infecteert.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

        Bedankt!

        LR2, zou je de plant over 1,5-2 weken ook splitten/week in het donker zetten/geen water geven voor extra boost?

        en 10cm is wel wat veel denk, als je dan een klein rotplekje heb in je hoofdtop kan je zowat de hele top wegknippen?
        Last edited by p4r3; 12 October 2012, 15:40.

        Comment


          #5
          Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

          Je moet het ook ruim schoots weg knippen 5 tot 10cm zeker wel.
          En in het donker zetten moet je helemaal niet meer doen dat is vragen om nog meer rot.
          Gewoon stoppen met voeding geven nu en over 1,5 a 2 weken oogsten en proberen rot onder bedwang te houden door het steeds ruim weg te knippen.

          Comment


            #6
            Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

            Ik ga niet 5-10cm wegknippen (eigenwijs i know ), maar als ik dan een klein plekje rot heb moet ik gelijk de HELE top verwijderen, dan hou ik straks helemaal niks meer over

            Comment


              #7
              Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

              Dat is jou keus niet de onze.

              Comment


                #8
                Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

                ja toprot, erg vervelend..

                Comment


                  #9
                  Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

                  Klopt, heribei, raad je nog aan om hem te splitte ofzo?

                  gr

                  Comment


                    #10
                    Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

                    Klieven bedoel je, nee dat raad ik ook af.
                    Weetje wat het is die bloemen (toppen) zijn op het moment zo kwetsbaar ik zou me plant zo min mogelijk laten stressen.
                    Klieven, je plant schudden, in het donker zetten is allemaal zo dat ze gaat stressen en extra trichromen gaat aanmaken.
                    Dit soort dingen zou ik wel doen met autoflowers in het "hoog seizoen" maar zo laat in het jaar laat ik me planten (die inmiddels al weg of geoogst) zijn compleet met rust.

                    Comment


                      #11
                      Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

                      Bedankt!

                      Ik ga ze dan maar gewoon met rust laten en hopen dat de rot zoveel mogelijk meevalt xD

                      Groet Rick

                      Comment


                        #12
                        Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

                        volgend seizoen
                        planten die vroeg afbloeien of gaan verduisteren
                        op www.wietzaadjes.nl
                        kan je de zoek functie gebruiken
                        GR Abel

                        Comment


                          #13
                          Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

                          Jo Abel ^^ (respect voor je groeiverslag als eerst)
                          Ja, ik denk dat ik toch maar moet gaan verduisteren volgend jaar. Zal eens wat rondneuzen binnenkort.

                          Thx!

                          Comment


                            #14
                            Re: WHITE WIDOW 2.5 meter, wat te doen?

                            ja verduisteren is veel beter, heb je tenminste een goede afbloei

                            Comment

                            Bezig...
                            X