Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Compactheid van de buitenwiet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Compactheid van de buitenwiet!

    Alles in de grinder flikkeren en laten draaien, ik zie geen fluff meer terug! Werkt prima! Ik denk niet dat het veel uit moet maken of je toppen lijken op de coffeeshopballen. Het gaat immer toch de grinder in.
    De amnesia AF van GC, en de LR2xAutohaze die ik van Damn Nice had, hebben overigens toppen die er erg goed uitzien, zelfs voor een binnenkweekje. Die bewaar ik zoals ze geknipt zijn. De royal dane is toch wel hard door de blender gegaan en in een pot gegooid.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #32
      Re: Compactheid van de buitenwiet!

      oh dus je grind je wiet eerst als gruis en dan bewaar je het?
      komt dat de smaak ten goede?

      Comment


        #33
        Re: Compactheid van de buitenwiet!

        Nope, bespaart je wel tranen in je ogen eh..

        Comment


          #34
          Re: Compactheid van de buitenwiet!

          Over dat autoflower toppen : ik heb er geen moeilijkheden mee ondervonden hoor, niks geen "versneld in de bloei raken" of andere ongein. Punt is dat je het op tijd doet, bij een soort waarvan je weet wanneer die normaal gesproken in de bloei zou moeten gaan. Bij mijn lowrydertjes#2 betekend dat 3e/4e node max, anders duurt het te lang om de top verder uit te laten groeien voor zij in de bloei schiet, en staan de hoofdbuds teveel tegen mekaar/elkaar in de weg.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #35
            Re: Compactheid van de buitenwiet!

            Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
            oh dus je grind je wiet eerst als gruis en dan bewaar je het?
            komt dat de smaak ten goede?
            Na het drogen en curen gaat de fluffy shit de grinder in. Ik merk na drie maanden nog weinig tot geen achteruitgang in smaak of geur.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X